چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
نمایشگاه نسخ خطی حافظ برگزار شد

فارس- نمایشگاه تصاویر سند و نسخ خطی حافظ در مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور (شیراز) به مناسبت یادروز حافظ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در شیراز، همزمان با ۲۰ مهر روز گرامیداشت «حافظ» نمایشگاهی از تصاویر نسخ خطی حافظ شامل ۲۰ قطعه از موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و 10 قطعه سند مرتبط با ساخت و بازسازی بنای حافظیه در مدیرت اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور برگزار شد.

این نمایشگاه تا 25 مهرماه جاری از ساعت 8 تا 19 در مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور جهت بازدید عموم دائر است.

در پیوند با برنامه‌های هفته فرهنگی و هنری حافظ که از 15 مهرماه آغاز شده و تا بیست و یکم مهر ادامه دارد نمایشگاه آثار اساتید خوشنویس فارس با عنوان «آستان حافظ» در حضور حمیدرضا قانعی، مدیر کل، سیدرسول موسوی نژادیان، معاون امور هنری و رسانه، غلامرضا خوش اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اعضای انجمن خوشنویسان شیراز، اساتید خوشنویس، هنرمندان و هنردوستان، آغاز شد.

۳۶ اثر در این نمایشگاه به روی دیوار رفته گالری تاروپود مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور  رفته که آثار پر عیار و درجه یک ۱۴ نفر از اساتید خوشنویس شیراز است.

این نمایشگاه با رویکرد گرامیداشت هفته حافظ تا 21 مهرماه از ساعت 9 تا 19 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

به گزارش ایبنا؛ به مناسبت یادروز حافظ نشست‌های علمی پتجشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در سالن سینما فرهنگ مدیریت اسناد و کتابخانه ملی جنوب کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها