سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
فصلنامه «واده‌نگ کُرد» دغدغه‌های کتاب‌محور دارد

ایلام- مدیرمسئول نشر نیشتِمان و صاحب امتیاز فصلنامه فرهنگی هنری «واده‌نگ کُرد» گفت: این فصلنامه فرهنگی، هنری و ادبی، دغدغه‌های کتاب‌محور دارد.

یاسر بابایی به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: این مجله فرهنگی، هنری و ادبی، دغدغه‌های کتاب‌محور دارد و کتاب در این فصلنامه منطقه‌ای از ستون‌های اصلی است و تحریریه آن تلاش می‌کند با پرداختن حرفه‌ای به مقوله کتاب، فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در میان جامعه هدف توسعه دهد.
 
نویسنده رمان «مهر مهران» ادامه داد: این فصلنامه علاوه بر مطالب متنوع دیگر در حوزه فرهنگ، هنر، گردشگری و هویت، در بخشی مجزا به شکل ویژه با انتشار اخبار و گزارش‌ها و گفت وگوهای تخصصی و جدی با ناشران و مولفان استان‌های ایلام، کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان در بالابردن فرهنگ کتاب و هنرصنعت نشر تلاش جدی دارد.
 
صاحب امتیاز و مدیر مسئول این فصلنامه دوزبانه کردی و فارسی، تصریح کرد: یکی از وظایف غایی و اصلی مجلات فرهنگی و هنری تمرکز و توجه بر نشر کتاب و کتابخوانی است که پردازش به این مبحث یک ضرورت فرهنگی و رسانه ای است که گردانندگان واده‌نگ با درک این ضرورت سعی در معرفی و نقد کتاب‌های منتشرشده استان‌های کردنشین دارد.
 
مدیر نشر نیشتمان ادامه داد: در تمام شماره‌های منتشر شده این فصلنامه به مقوله کتاب و نشر، ناشران و تازه های کتاب4استان مخاطب فصلنامه پرداخته‌ایم که علاوه بر مجله کاغذی در وبسایت واده‌نگ و صفحات فضای مجازی نیز بازتاب داده می‌شوند.
 
بابایی افزود: البته تیم ادبی و کاربلد تحریریه واده‌نگ نیز خود دغدغه‌های کتاب و توسعه و ترویج این کالای فرهنگی را دارند و از ناشران و نویسندگان دعوت می‌کنیم تا اطلاعات آثار منتشره خود را برای ما ارسال کنند.
 
نویسنده «گوش‌ماهی کر» گفت: سومین شماره فصلنامه فرهنگی، ادبی واده‌نگ کرد زیرنظر هیات تحریریه با آثار و مطالبی از نویسندگان، تلاشگران فرهنگی، ناشران و اصحاب قلم و رسانه 4 استان ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی در ۸۲ صفحه و به قیمت ۸۵ هزار تومان چاپ و توزیع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها