شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
تا اسلام هست مبارزه هم هست

هر برگ زرینی از وصایای شهدا، تاریخ تحول فکری انقلاب اسلامی را در عرصه رویارویی نهایی جبهه حق علیه باطل بیان می‌کند و بسان قطب‌نمایی است که سمت و سوی جریان تمدن‌ساز اسلامی را نشانمان می‌دهد. آنچه در ادامه می‌خوانید، وصایای دلسوزانه شهدای مدافعان حرم نسبت به فضای غبارآلود زمانه و گرفتاری‌های آن‌ است.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،کتاب «وصیت‌نامه شهدای مدافعان حرم» از اداره کل اسناد و انتشارات (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و ویراسته نسرین خادمی خالدی است و نشر شاهد آن را منتشر کرده است. آنچه در ادامه می‌خوانید وصیت‌نامه شهید سید یحیی براتی احمد آبادی (بیست‌وپنجم شهریور ۱۳۴۹- شانزدهم آذر ۱۳۹۴) است.

به نام خدا
از قافله شهدا جا افتاده‌ام و همیشه وقتی یاد و خاطره شهدا را می‌شنیدم یا تصویری می‌دیدم غبطه می‌خوردم فقط دلم خوش بود از وقتی در لباس مقدس پاسداری در آمدم انشاءالله از ادامه دهندگان راه شهدا باشم و از خداوند خواسته‌ام که ما را واقعا پاسدار اسلام و نظام محسوب کند.
در این زمان که دشمنان اسلام از هر وسیله و حیله‌ای استفاده می‌کنند که دین و نظام مقدس اسلامی را به خیال باطل خود از بین ببرند و نابود کنند وظیفه ماست که این دین را یاری کنیم و در این امتحان الهی سرافراز بیرون بیاییم و رو سفید در محضر خداوند و اهل بیت حاضر شویم به یاری خود خداوند تبارک و تعالی.

امید است خداوند نام همه ما را در صف مجاهدين في‌سبيل‌الله ثبت نماید. مگر ما نباشیم که بخواهند به ساحت مقدس اهل بیت جسارت کنند، حتی قبور مطهرشان. به فرموده امام راحل تا اسلام هست مبارزه هم هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها