شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
نشست هماهنگی برگزاری اختتامیه همایش بین‌المللی علمی - پژوهشی حکمرانی اسلامی برگزار شد

ایلام-نشست هماهنگی برگزاری آئین اختتامیه همایش بین‌المللی علمی - پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی با حضور دبیر علمی همایش و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)در ایلام، نشست هماهنگی برگزاری آئین اختتامیه همایش بین‌المللی علمی - پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی با حضور دبیر علمی همایش و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان برگزار شد.

در این نشست، مباحثی همچون نحوه داوری، تعداد داوران همایش، شاخص‌های ارزیابی و زمان‌بندی داوری مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش مطرح شد و اعضا نظرات خود را بیان کردند.
 
در ادامه ضمن برنامه‌ریزی برای برگزاری این همایش، تمهیداتی در خصوص همکاری با دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی برای اجرای هرچه بهتر همایش اندیشیده شد.

بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسـلامی، پژوهشـگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با هدف تبیین مبانی، مفاهیم، نظریه‌ها و تحوّلات تاریخی حکمرانی اسلامی با تکیه بر عصر رضوی، توصیف و تبیین شاخص‌های حکمرانی اسلامی از منظرامام رضا(ع)،تبیین کارکرد مفهوم امامت در ماهیت و ساختار حکمرانی اسلامی، شناخت مؤلفه‌ها، روش و ابزارهای حکمرانی اسلامی با الهام از سیره و معارف رضوی و شناخت و تبیین اقتضائات و الزامات استقرار و استمرار حکمرانی اسلامی مبتنی بر آموزه‌های رضوی اولین همایش بین‌المللی علمی-پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی را برگزار می‌کند.
 
به گزارش ایبنا مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه همایش بین‌المللی علمی پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی در ایلام، تا 15 مهر ماه تمدید شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها