سه‌شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
نشست معرفی کتاب حوزه دفاع مقدس و دیدار با خانواده شهدا در پارسیان برگزار شد

هرمزگان- در پاسداشت هفته دفاع مقدس، نشست معرفی کتاب حوزه دفاع مقدس و دیدار با خانواده شهدا در پارسیان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، به مناسبت فرا رسیدن  هفته دفاع مقدس نشست معرفی کتاب حوزه دفاع مقدس در پارسیان برگزار شد.

در این نشست کتاب محور، پنج کتاب یادت باشد، گلستان یازدهم، دختر شینا، قصه دلبری و فرنگیس، توسط زنان شاغل در اداره بهزستی شهرستان برگزار شد.

کتاب «فرنگیس»، خاطرات فرنگیس حیدرپور اثر برگزیده جایزه کتاب سال دفاع مقدس به قلم مهناز فتاحی که به روایت خاطرات زنی شجاع که در مقام دفاع توانست سرباز دشمن را اسیر کند و نیروی دشمن را به خاک و خون بکشاند، توسط ایران بحری ارائه شد.

«دختر شینا» یکی از آثار سوره مهر با موضوع خاطرات زنان که با قلمی روان به روایت زندگی قدم خیر محمدی کنعان همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی می‌پردازد به همت مریم روشن زاده خوانده شد.

«قصه دلبری» روایت نو، جوان پسند و متفاوت از عاشقانه‌های همسر شهید مدافع حرم، محمدحسین محمدخانی است که توسط محمدعلی جعفری به رشته تحریر درآمده است و با خوانش فائزه ابراهیم پور معرفی شد.

«گلستان یازدهم» یک عاشقانه آرام در دل جنگ است. خاطرات زهرا پناهی روا، همسر علی چیت‌سازیان از سرداران شهید استان همدان است که رقیه علیخواه ارائه کرد.

«یادت باشد» نوشته‌ محمدرسول ملاحسنی، درباره‌ زندگی شهید مدافع حرم، حمید سیاهکالی مرادی است که همسرش فرزانه، روایتی عاشقانه از زندگی مشترک‌شان داده و توسط ملیحه نکهت یار خوانده شد.

این نشست دوشنبه سوم مهرماه با کوشش حلیمه روشن زاده مسئول کتابخانه عمومی نبی اکرم (ص) پارسیان و با همکاری اداره بهزیستی این شهرستان در این مکان برگزار شد.

در گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس نیز، روشن زاده کتابدار کتابخانه نبی اکرم(ص) با خانواده معظم شهدای شهرستان پارسیان دیدار و از صبوری آنان قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها