یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
معرفی شش عنوان کتاب از نگارستان اندیشه و مرکز روسکی میر

انتشارات نگارستان اندیشه با همکاری موسسه روسکی میر در ایران برنامه مشترکی را برگزار می‌کند؛ در این برنامه شش عنوان کتاب از مجموعه انتشارات نگارستان اندیشه و مرکز روسکی میر دانشگاه تهران معرفی می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، انتشارات نگارستان اندیشه با همکاری موسسه روسکی میر در ایران برنامه مشترکی را برگزار می‌کند.

در این برنامه شش عنوان کتاب از مجموعه انتشارات نگارستان اندیشه و مرکز روسکی میر دانشگاه تهران معرفی می‌شود. 

در این برنامه جهانگیر کرمی، استاد مطالعات جهان دانشگاه تهران، گودرز رشتیانی، عضو هیئت علمی گروه تاریخ دانشگاه تهران، زهرا محمدی، عضو هئیت علمی دانشگاه تهران، مهدی سیف‌اللهی، پژوهشگر و راحله محمودی، پژوهشگر سخنرانی خواهند کرد.

 
این برنامه سه‌شنبه 31 مرداد ماه ساعت 17 در خانه اندیشمندان به نشانی خیابان نجات‌اللهی، (ویلا) نبش ورشو، سالن حافظ برگزار می‌شود. 

بنیاد روسکی میر در سال ۲۰۰۷ به فرمان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و برای حمایت از زبان و ادبیات روسی در کشورهای دیگر تأسیس شده است، هدف از تشکیل این موسسه گسترش زبان روسی و تبلیغ فرهنگ و ادبیات روس است و این ایده از دیدگاه علمی و زبان‌شناسی درست و منطقی است. این مرکز در جهت گسترش مطالعات در زمینه فرهنگ و ادبیات روسی، ایجاد ارتباطات، تسهیل روابط در حوزه‏های زبان و ادبیات و فرهنگ روسی و سایر زمینه‌های مورد علاقه اعم از مدیریت، اقتصاد و هنر در بهار سال ۱۳۹۶ در دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران افتتاح شد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها