سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
«هام دوست متفاوت من» است که نباید بزرگ‌ترها درباره او بدانند

کتاب «هام دوست متفاوت من» نوشته جین ویلیز با تصویرگری پدی دانلی و ترجمه الهه نظری از سوی نشر برکه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «هام» کیست؟ البته بهتر است سؤالم را این‌گونه مطرح کنم که هام چیست؟ هام موجودی است که خیلی شبیه انسان است؛ اما بسیار پُرموتر از انسان! البته ناگفته نماند که طول عمر «هام» هم به اندازه طول عمر انسان نیست و بسیار بیشتر است. هام در غار و در یک جزیره متروکه دورافتاده زندگی می‌کند.
 
هام آخرین بازمانده از نسل خودشان است. زمانی خانواده‌ای داشته و روی دیوارهای غار نقاشی‌هایی از خانواده‌اش وجود دارد. هیچ‌کس نمی‌داند که هام وجود دارد. به غیر از پسرک داستان که سَر از این جزیره متروکه درمی‌آورد؛ اما نکته جالب در کتاب «هام دوست متفاوت من» این است که بزرگ‌ترها نباید چیزی درباره «هام» بدانند. اگر بفهمند او را می‌گیرند و با خود می‌برند. هام دنیای بزرگ‌ترها را دوست ندارد و موجودی آرام و صلح‌طلب است. برای اینکه بیشتر با هام و راز او و پسرک آشنا شوید می‌توانید داستان «هام دوست متفاوت من» را بخوانید.
 
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:
«ما تا به حال هیچ‌کدام چیزی شبیه همدیگر را ندیده بودیم. مطمئن نیستم کدام یک بیشتر ترسیده بودیم.
من یا هام!
ولی بعدها کلی به این موضوع خندیدیم.».
 
نشر برکه کتاب‌ «هام دوست متفاوت من» نوشته جین ویلیز با تصویرگری پدی دانلی را با ترجمه الهه نظری در ۳۰ صفحه با شمارگان هزار نسخه و به بهای ۶۳ هزار تومان عرضه کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها