یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
نفرات برتر مسابقات قرآنی زنجان در مرحله شهرستانی معرفی شدند

زنجان- معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: نفرات برتر مسابقات قرآنی در مرحله شهرستانی معرفی شدند.

حجت‌الاسلام سید موسی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: نتایج مرحله شهرستانی رشته‌های آوایی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در شهرستان‌های زنجان، طارم، ایجرود، ماهنشان و سلطانیه بصورت متمرکز در شهرستان زنجان اعلام شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات با ثبت نام بیش از 320 نفر در رشته های آوایی در تاریخ 28 تیرماه بخش بانوان و 30 تیرماه بخش آقایان در امامزاده حضرت سید ابراهیم(ع) برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه همه برندگان از شهرستان زنجان هستند، اضافه کرد: به علت کم بودن تعداد نفرات ثبت‌نام و شرکت کننده از شهرستان‌های دیگر هیچ یک از شهرستان‌های طارم، سلطانیه، ایجرود و ماهنشان موفق به کسب رتبه‌های برتر نشدند.

موسوی ادامه داد: بر اساس آیین‌نامه مسابقات که از سایت اوقاف قابل دانلود و قابل مطالعه است، کسب رتبه‌های اول تا سوم مجوز ورود به مرحله بعد نیست و فقط رتبه های برتری که حد نصاب لازم را در مسابقات کسب کرده باشند به مرحله استانی معرفی می‌شوند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اضافه کرد: زمان مسابقات بخش معارفی (تفسیر و ترجمه و مفاهیم ) بصورت کتبی ، بعداز ظهر روز 12 مردادماه در امامزاده سید ابراهیم(ع) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر برگزاری مسابقات قرآنی بحث تربیت حافظان قرآن کریم نیز در استان انجام می‌شود، افزود: تربیت حافظان قرآنی با همکاری موسسات قرآنی انجام شده و خوشبختانه در رده‌های سنی بسیار پایین هم حافظ قرآن داریم.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها