دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
آثاری هنری با موضوع شهدای دانش‌آموز فارس تولید می‌شود

فارس- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس و رئیس بسیج دانش‌آموزی برای تولید آثاری هنری با موضوع شهدای دانش‌آموز توافق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در شیراز، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با رییس بسیج دانش‌آموزی استان پیش از ظهر دوشنبه دیدار کرد. 

علی خواجه‌نژادیان در این جلسه، گفت: همواره همکاری با بسیج دانش‌آموزی برای من باعث افتخار بوده است و سعی داریم همکاری کانون و بسیج دانش‌آموزی را افزایش دهیم.

مدیرکل کانون فارس افزود: ظرفیت تربیت مربی سرود و تربیت مربی پویانمایی در کانون وجود دارد و آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان بسیجی هم فراهم است.

خواجه‌نژادیان ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یک سند برگرفته از مبانی دینی و ملی، مسیر راه تربیت را برای ما روشن کرده است و از اینکه بر اساس یک نظام تربیتی دین‌مدار و یک سند برخاسته از متن قرآن و روایات اهل‌بیت علیه‌السلام حرکت می‌کنیم، به خود می‌بالیم و هرگز قائل به یک رویکرد تربیتی سکولار نیستیم.

رئیس بسیج دانش‌آموزی نیز گفت: ظرفیت‌های کانون پرورش فکری هم در حوزه تربیت و هم در زمینه تولیدات هنری بی‌نظیر است.

عباس توانا افزود: بسیج دانش‌آموزی برای حمایت از کانون در تحقق اهداف تربیتی، از همه توان خود استفاده خواهد کرد و با توجه به نزدیک بودن ایام سالگرد شهدای حادثه تروریستی حرم، باید برای معرفی شهدای کودک و نوجوان این حادثه به نسل نو، تلاش کنیم.

به گفته او،‌ شهید کشاورز و شهید سرایداران، در زندگی شخصی خود الگوهای شایسته‌ای برای کودکان و نوجوانان ایران هستند که باید این الگوها را هنرمندانه به نسل جدید معرفی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها