شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
کارگاه داستان‌نویسی در خرمدره برگزار شد

زنجان- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمدره گفت: کارگاه داستان‌نویسی در خرمدره برگزار شد.

مهدی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: کارگاه آموزشی داستان نویسی با حضور استاد کیومرث جمشیدی در فرهنگسرای امام خمینی(ره) خرم دره برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این کارگاه 75 نفر از نویسندگان شهرستان حضور داشتند، اضافه کرد: در این کارگاه آموزشی مطالبی از قبیل عناصر داستان، اجزای بنیادین تشکیل دهنده داستان، ساختار داستان و ... برای شرکت کنندگان مطرح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمدره با تاکید بر آموزش و ارتقاء سطح علمی هنرمندان شهرستان افزود: استعدادهای بسیار خوبی در شهرستان وجود دارد که با سرمایه‌گذاری درست می توان آنها را پرورش داد.

مرادی با اشاره به اینکه در راستای غنی سازی اوقات فراغت و استفاده بهتر از فصل تابستان برنامه‌های متعدد فرهنگی با همکاری کانون‌های مساجد در حال اجراست، اضافه کرد: تعداد کانون‌های فرهنگی هنری فعال در خرمدره 52 باب است که این کانون‌ها دارای یک هزار و 82 عضو هستند.

وی از ایجاد کتابخانه‌های مخزن‌دار در این کانون‌ها خبر داد و گفت: تاکنون 6 کانون کتابخانه مخزن‌دار در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایجاد شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمدره با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد برنامه‌های خود در ایام تابستان را با محوریت خانواده و کلاس‌های مفرح و مفید اجرا خواهند کرد، افزود: کلاس‌های اوقات فراغت در کانون با نشست‌های تخصصی در حوزه قرآن و نهج‌البلاغه آغاز شده و با توجه به استقبال جوانان و نوجوانان کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن، احکام، آموزش نماز، مسابقات کتاب‌خوانی توسط کانون‌های مساجد در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها