چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
مسابقات قرآن آموزش‌ و‌ پرورش استثنایی در کرمان افتتاح شد

کرمان-آیین افتتاحیه ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت و بیست‌و‌سومین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل در آموزش‌و‌پرورش استثنایی کشور در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان،  آیین افتتاحیه ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت و بیست‌و‌سومین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل در آموزش و پرورش استثنایی کشور صبح امروز، در گلزار شهدای پایتخت مقاومت جهان اسلام برگزار شد.

در این آیین ۱۶۱ نفر از متسابقین از استان‌های خراسان شمالی، البرز، کرمان، مرکزی، فارس، اصفهان، اردبیل، بوشهر، سیستان‌و‌بلوچستان، همدان، گیلان، هرمزگان، سمنان، خراسان‌جنوبی، قزوین، کهکیلویه و بویراحمد، تهران، قم، زنجان، خراسان‌رضوی، آذربایجان‌غربی، مازندران و خوزستان با اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

اجازه نخواهیم داد بیگانگان هویت ایرانی و اسلامی ما را زیر سؤال ببرند

«محسن منوچهری‌نژاد» معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان کرمان در این آیین  اظهار داشت: افتتاحیه مسابقات از گلزار شهدا آغاز شد تا با شهدا عهد ببندیم که در مسیر شهدا حرکت می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد بیگانگان هویت ایرانی و اسلامی ما را زیر سؤال ببرند.

محمود بنی‌اسد، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی استان کرمان نیز در جریان برگزاری این آیین به خبرنگار ایکنا گفت: مرحله شهرستانی و استانی این دوره از مسابقات برگزار شده و مرحله کشور در دو بخش ویژه بانوان و آقایان برگزار خواهد شد. مسابقات بانوان از ۲۱ تا ۲۳ تیرماه و مسابقات آقایان از ۲۵ تا ۲۸ تیرماه برگزار می‌شود.

بنی‌اسد با بیان اینکه نخبگان قرآنی و ورزشی در این مسابقات حضور دارند، اظهار کرد: ترویج فرهنگ مقاومت و معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان از اهداف برگزاری این مسابقات در کرمان است.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها