سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
طرح اهدای 40هزار جلدکتاب به مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه - مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان کرمانشاه از آغاز اهدای 40هزار جلد کتاب به مراکز کانون استان کرمانشاه در قالب طرح «در مسیر دانایی بر بال کتاب» طی سه مرحله خبر داد.

محمدخیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمانشاه، گفت: اهدای کتاب به مراکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان کرمانشاه در قالب طرح کاروان کتاب کانون همزمان با سراسر کشور از امروز آغاز شده و تا پایان هفته آینده ادامه خواهد یافت.
 
وی افزود: پس از اتمام طرح، نزدیک به 40هزار جلد کتاب به کتاب‌های کانون اضافه می‌شود که به صورت میانگین یک هزار جلد کتاب به هر مرکز تعلق می‌گیرد، این طرح دو فاز دیگر دارد و به صورت میانگین و در مجموع دو هزار و 500 جلد کتاب به هر مرکز اعطا میشود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در هر مرکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان به صورت میانگین 6هزار جلد کتاب وجود دارد، از فعالیت 36مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در استان خبر داد.

زنجانی ادامه داد: کتاب‌های کودک و نوجوانی که در این طرح اهدا می‌شود، بخشی از انتشارات خود کانون است و بخشی دیگر به کتاب‌های مختص مربیان برای مهارت‌افزایی و توانمندسازی آنان اختصاص دارد و علاوه بر اهدای کتاب، بخش سرگرمی و اسباب‌بازی به همه مراکز اضافه می‌شود که در قالب همین کاروان خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان کرمانشاه یادآور شد: در مجموع سه میلیون کتاب تا پایان تابستان به مراکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کشور در قالب این طرح اضافه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها