سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
فراخوان بیست و پنجمین کنگره شعر دفاع مقدس در کردستان اعلام شد

کردستان- مدیر پژوهش، ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کردستان از اعلام فراخوان بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: پایان شهریور 1402 آخرین فرصت شرکت در این کنگره ملی اعلام شده است.

 سرگرد معین پرویزی با اشاره به اعلام فراخوان بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس در کردستان به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج اظهار کرد: این کنگره ملی به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و در دو بخش استانی و کشوری برگزار می شود.

وی به موضوعات کنگره نیز اشاره کرد و افزود: بخش عمومی شعر دفاع مقدس و مقاومت شامل «شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان، خانواده‌ها و ...»، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌المللی اسلامی، شعر دفاع مقدس، ولایت محوری و جهاد تبیین شامل «پرچم، ایمان و امید، ایران قوی، هویت ملی، محرومیت زدایی، حرکت‌های جهادی و...» از جمله موضوعات بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس است.

مدیر پژوهش، ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان کردستان، شعر دفاع مقدس و شهدای مدافع امنیت، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس، کودک و نوجوان، شعر دفاع مقدس و نقش زنان، شعر دفاع مقدس و مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و شهدای روحانی، شعر دفاع مقدس، دانشجو و دانش آموز و طنز در شعر دفاع مقدس از دیگر موضوعات این کنگره ملی برشمرد. 

وی یادآوری کرد: علاقه‌مندان همچنین می‌توانند آثار خود را به آدرس سنندج - خیابان ناصرخسرو جنب اتوبوس‌رانی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس پست کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها