یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیرشناسی در دانشگاه‌ها و ادارات همدان

همدان - دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان همدان از برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت غدیرشناسی در دانشگاه‌ها و ادارات استان همدان خبر داد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا نامور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در همدان، ضمن اعلام برنامه‌های عید غدیر در همدان اظهار کرد: برگزاری جشن ۱۸ کیلومتری غدیر(میهمانی غدیر) در استان همدان و 110 غرفه پذیرایی و فرهنگی در مرکز شهر همدان اهم برنامه‌ عید غدیر است.

وی با اشاره به برپایی جشن بزرگ غدیر ویژه خواهران در چند نقطه از شهر همدان ادامه داد: در شب و روز عید غدیر برنامه‌های متنوع (نمایش غدیر، سخنرانی با عنوان غدیر تا ظهور  و...) با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) و موسسه طلیعه عطر مشکات اجرا می‌شود.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان همدان از تهیه و توزیع ۳ هزار پوستر  غدیری به تاکسیرانی شهر همدان و نصب در تاکسی‌های شهر خبر داد و گفت: گروه سرود «حیدری‌ام» کاری از جبهه فرهنگی سرو با حضور ۳۱۳ دانش‌آموز دختر و پسر همزمان با  آغاز دهه امامت و ولایت در بوستان مردم شهر همدان با حضور عموم مردم اجرا می‌شود.

نامور با بیان اینکه پویش پرچم غدیری و اهدای ۱۴ هدیه به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در این پویش برگزار می‌شود گفت: برگزاری افتتاحیه دوره آموزشی تبیین بایسته‌های امامت مبتنی بر الغدیر از دیگر برنامه‌هاست.

برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی ۹ هزار نفری در همدان

وی به تجلیل از خادمان، حامیان و یاوران غدیر اشاره کرد و یادآور شد: اجرای پویش بوسه بر دستان پدر و پویش پدر مهربانی‌ها، برگزاری مسابقه مقاله و انشانویسی ویژه دانش آموزان، برگزاری مسابقات مجازی کتابخوانی بالغ بر ۹ هزار مخاطب همدانی در فضای مجازی بنیاد استان دیگر برنامه‌های غدیر را شامل می‌شود.

نامور از برگزاری مسابقه کتابخوانی با محور غدیر شناسی در سطح دانشگاه‌ها و دستگاه‌های دولتی خبر داد و گفت: تهیه طرح‌های اینفوگرافی و موشن‌گرافی در جهت ترویج غدیر و خدمت رایگان با بسیج پزشکان و تهیه طرح‌ها و تصاویر برای معرفی غدیر در سطح فضای مجازی نیز اجرا می‌شود.

وی از اجرای نمایش واقعه غدیر در سالن شهید آوینی با اجرای گروه هنری فاروق خبر داد و عنوان کرد: حضور سه روزه اساتید مطرح کشور در امر غدیر(حجت الاسلام دکتر محمد حسن شفیعی شاهرودی و حجت الاسلام دکتر مصطفی سلیمانیان) در شهر همدان جهت حضور و سخنرانی در برنامه‌های مختلف دهه امامت و ولایت از ۱۳ تا ۱۶ تیرماه از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها