یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کارگاه آموزشی شعر و ادب توسط اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام برگزار‌ می‌شود

ایلام- اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، محفل ادبی «بر قاف قلاقیران» به همراه کارگاه‌های آموزشی «نویسندگی خلاق» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام و با همکاری انجمن شعر و نویسندگان جوان استان، محفل ادبی «بر قاف قلاقیران» به همراه کارگاه‌های آموزشی «نویسندگی خلاق» برگزار می‌شود.
 
این کارگاه‌ها با اهداف شناسايی استعدادهای ارزشمند، رشد قابليت‌های ادبی،تقويت جريان شعر و ادبيات متعهد، ساماندهی خواسته‌های مخاطبان به ويژه علاقه مندان شعر و ادب برگزار می شود.
 
محفل ادبی «بر قاف قلاقیران» در راستای نهادینه کردن فرهنگ مشارکت عمومی برای انجام فعالیت‌های ادبی در کتابخانه‌ها و تمهید زمینه اعتلای آن، تقویت و راه‌اندازی انجمن‌های ادبی در کتابخانه‌های عمومی برای ایجاد انگیزه نسبت به شعر و ادبیات فارسی، ساماندهی نیروهای متعهد و متخصص ادبی به منظور ایجاد تحول فرهنگی در خدمات کتابخانه ها برگزار می شود.
 
مدرسان این کارگاه ها عباس صیدی‌کلهر، حبیب‌الله بخشوده و علی‌رضا شوهانی هستند.
 
 به منظور تشكيل و تقويت محفل‌های ادبی و جلب مشاركت حداكثری مخاطبان فعال و انجام فعاليت‌های فرهنگی مختلف اعم از برگزاری سخنرانی‌ها، كارگاه‌های آموزشی، جلسات نقد و بررسی كتاب، سير‌ مطالعاتی و ترويج آن در ارتقای مطالعه و برای پرورش استعدادهای نوجوانان، این برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این محفل ادبی می‌توانند یکشنبه‌های هر هفته، در محل سالن اجتماعات اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام حضور یابند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها