دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
برگزاری کلاس‌های تابستانی «هدهد سفید» در زنجان

زنجان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از برگزاری کلاس‌های تابستانی «هدهد سفید» در زنجان خبر داد و مهلت ثبت‌نام در این کلاس‌ها تا پنجم تیرماه است.

محمد رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه کلا‌س‌های تابستانی این اداره کل با عنوان «هدهد سفید»  برگزار می‌شود، افزود: این کلاس‌ها در رشته‌های ادبی، هنری، مهارتی، لگو، معارفی، روانشناختی و سرگرمی برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان اینکه کلاس‌های تابستانی در قالب نویسندگی خلاق، فنون شعر، نمایشنامه‌نویسی، نقالی و خطابه‌خوانی، شاهنامه‌خوانی، مهارتهای کتابخوانی، طراحی، خوشنویسی، عکاسی، مهارتی کسب و کار خانگی، طراحی و دوخت، صنایع دستی از قبیل چارق دوزی و فیروزه‌کوبی، خلاقیت، نمایش خلاق، فن بیان برگزار می‌شود، اضافه کرد: کلاس‌های رباتیک، ریاضی با لگو، نیرو و حرکت، ماشین‌های ساده، مکانیک، سرگرمی کاردستی، اوریگامی، بازی و قصه، مهارتهای ارتباطی، مشاوره تحصیلی، مشاوره خانوادگی و آموزش قرآن نیز سایر رشته‌هایی است که در ایام تابستان کلاس آموزشی مربوط به آن برگزار خواهد شد.

رضاخانی با اشاره به اینکه برقراری عدالت فرهنگی، ترویج فرهنگ کتابخوانی و استفاده صحیح و درست از اوقات فراغت از اهداف برگزاری کلاس‌های تابستانی است، افزود: مهلت ثب‌نام در این کلاس‌ها پنجم تیرماه اعلام شده و بلافاصله پس از کلاس‌بندی برگزاری مسائل آموزشی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی تابستانی برای همه گروه‌های سنی برگزار می‌شود و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد، اضافه کرد: در پایان گواهی مربوطه به شرکت‌کنندگان در دوره اعطا می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 100 باب کتابخانه عمومی در استان زنجان فعال است، افزود: کلاس‌های تابستانی با استفاده از ظرفیت همین کتابخانه‌ها برگزار خواهد شد.

وی افزود: بخش کودک و نوجوان، امانت‌دهی کتاب، بخش مطالعه، بخش دفاع مقدس، بخش بومی و زنجان‌شناسی، بخش نشریات از جمله بخش‌های کتابخانه‌های عمومی است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها