شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
فراخوان ارسال اثر نمایشنامه ایثار و شهادت تا پایان خرداد است

کرمانشاه – رئیس اداره هنری، اسناد و انتشارات اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران استان کرمانشاه گفت: فراخوان ارسال آثار نمایشنامه ایثار و شهادت تا پایان خرداد جاری مهلت دارد.

جعفر زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمانشاه گفت: این فراخوان متعلق به معاونت فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثاگران استان کرمانشاه است که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و حمایت از هنرمندان هنرهای نمایشی، سرود، نماهنگ، فیلمنامه، مستندسازی ارائه شده است.

زارعی ادامه داد: علاقمندان می توانند طرح اولیه یا متن اثر نمایشنامه، سرود، نماهنگ و مستند را به صورت پی‌دی‌اف ارسال کنند و ارسال رزومه کارگردان یا صاحب طرح نیز باید به همین طریق باشد.

رئیس اداره هنری، اسناد و انتشارات اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه درخصوص آثار ارسالی گفت: فیلم کوتاه120ثانیه‌ای با موضوع ایثار اجتماعی، مستند با محور شهدای گمنام، شهدای شاخص، شهدای امنیت و مدافع حرم، فیلم سینمایی، سریال، تله فیلم با موضوع دفاع مقدس و شهدای شاخص، نمایشنامه با محور ایثار و شهادت و دفاع مقدس، سرود و نماهنگ با محور شهدای کرمانشاه، مدافع حرم و دفاع مقدس از جمله موضوع آثار ارسالی است.

وی تاکید کرد: از نمایشنامه‌ایی که در سال گذشته در جشنواره و مراکز دیگر پذیرفته و اجرا شده‌اند، حمایتی صورت نمی‎گیرد و در صورت پذیرش با صاحب اثر، قرارداد امضا و از وی حمایت می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها