شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
برگزاری مسابقه «جمعیت جوان، ایران پایدار» در آذربایجان‌غربی/ اعلام كلاس‌های آموزشی کتابخانه مرکزی ارومیه

آذربایجان‌غربی- برگزاری مسابقه «جمعیت جوان، ایران پایدار» و اعلام كلاس‌های آموزشی کتابخانه مرکزی ارومیه، عناوین اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان‌غربی است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، مسابقه «جمعیت جوان، ایران پایدار» به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی و مجمع ملی فعالان جمعیت استان آذربایجان‌غربی با هدف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ۱۰  تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۲همراه با جوایز نقدی در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه  می‌توانند متن و سوالات  از پورتال اداره کل کتابخانه‌های عمومیwww.aghpl.ir دانلود و پس از مطالعه متن و تکمیل پرسشنامه، آن را به اداره کل کتابخانه‌های عمومی تحویل دهند.

برنامه كلاس‌های آموزشی کتابخانه مرکزی ارومیه اعلام شد

با توجه به نزديک شدن به فصل تابستان و به منظور كمک به غنی‌سازی اوقات فراغت كاربران كتابخانه، برنامه كلاس‌های آموزشی کتابخانه مرکزی ارومیه در رشته‌های مختلف هنری و علمی در كتابخانه مرکزی اورميه اعلام شد.

نقاشی با مداد رنگی ويژه 5 تا 12 سال، زيبانویسی با مداد ويژه 7 تا 12 سال، اوريگامی برای 6 تا 12 سال، سياه قلم سطح يک و دو و كاردستی با خمير چينی ويژه 9 تا 12 سال از جمله كلاس‌های هنری هستند و برنامه‌نویسی و رباتيك ويژه 6 تا 18 سال، فلسفه برای كودک ويژه 9 تا 12 سال، نوشتن خلاق، خوشنویسی و تندخوانی ويژه 12 سال به بالا از جمله كلاس‌های علمی و ادبی هستند كه برگزار خواهد شد.

كلاس‌ها از اول تير ماه شروع خواهد شد و متقاضيان می‌توانند برای ثبت نام، در روزهای غير تعطيل از ساعت 9 تا 14 به كتابخانه مراجعه كنند.

جمع‌خوانی كتاب به منظور كمک به روان‌خوانی كودكان و افزايش اعتماد به نفس آنان، قصه‌گويی، كاردستی و ... روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در محل بخش كودک برگزار می‌شود و همه اعضا می‌توانند شركت كنند.
 
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها