پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
آخرین مهلت ارسال آثار به فراخوان تولید فیلم سینمایی تا 31 خرداد است

زنجان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به انتشار فراخوان تولید آثار هنری توسط بنیاد شهید گفت: آخرین مهلت ارسال آثار در بخش تولید فیلم سینمایی تا 31 خرداد است.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: فراخوان تولید آثار هنری با محوریت ایثار و شهادت توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در راستای ترویج غنی سیره و سبک زندگی شهدا و رزمندگان منتشر شده است.

وی افزود: فیلمسازان، مستند سازان و اعضای انجمن سینمای جوان استان زنجان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ارائه طرح و ایده با محوریت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در قالب‌های فیلم بلند داستانی، فیلم کوتاه، مستند، تئاتر، نماهنگ، سرود، سریال و موسیقی به اداره کل بنیاد شهید استان مراجعه کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: مهلت ارائه آثار فیلم نامه، طرح و سوژه تا31 خرداد ماه امسال خواهد بود و آثار باید به اداره فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تحویل داده شوند.

برزگر با بیان اینکه پیش از این هم آثار فاخری برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زنجانی ساخته شده است، اضافه کرد: « صبح آخرین روز» سریالی بود که به زندگی این شهید پرداخت.

وی با اشاره به اینکه چندین فیلم کوتاه نیز درباره زندگی شهدای شاخص استان زنجان تولید و از شبکه استانی و گاها شبکه‌های ملی پخش شده است، افزود: هدف از تولیدات سینمایی معرفی شهدای زنجانی به جامعه به ویژه نسل جوان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همچنین درباره تولید آثار موسیقیایی با موضوع شهادت نیز گفت: مهلت ارسال آثار در این بخش تا 20 خرداد است و افراد می‌توانند آثار خود را به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تحویل دهند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها