سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
مهلت شرکت در مسابقات قرآن اوقاف تمدید شد

زنجان- معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به ثبت‌نام یک هزار زنجانی در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف گفت: مهلت شرکت در این مسابقات تا 31 خرداد تمدید شد.

حجت‌الاسلام سید موسی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ پنج جزء، دعا خوانی، اذان، تفسیر قرآن کریم، نهج‌ البلاغه، صحیفه سجادیه، مدیحه‌ سرایی و همخوانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ثبت‌نام یک هزار زنجانی در مسابقات مرحله شهرستانی اوقاف افزود: طبق تقویم زمان‌بندی مسابقات 16 خرداد آخرین مهلت ثبت‌نام اعلام شده بود که با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان این زمان تا 31 خرداد تمدید شد.

موسوی با بیان اینکه امسال رشته نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه نیز به موارد رقابتی اضافه شده است، اضافه کرد: متقاضیان مجاز به شرکت در یک رشته انفرادی و یک رشته گروهی هستند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه امسال تعداد نفرات ثبت‌نامی در مقایسه با سال قبل رشد چشمگیری دارد، گفت: ذکر این نکته لازم است که مسابقات برای افراد بالای 18 سال برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان فقط می‌توانند در مسابقات یک شهرستان شرکت کنند در صورتی که مشخص شود، شرکت‌کننده به‌طور هم‌زمان در دو شهرستان شرکت کرده، حتی درصورت کسب رتبه، از مراحل بعدی حذف خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها