پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
پرفروش‌های انتشارات «آوند دانش» در نمایشگاه کتاب تهران

«اقتصاد رفتاری»، «تئوری موسیقی» و «طراحی مد» سه کتاب پرفروش انتشارات آوند دانش در سی‌‌و‌چهارمین نمایشگاه کتاب تهران شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بنا به گفته مسئولان آوند دانش، استقبال بسیار خوبی از کتاب‌های این انتشارات در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه کتاب تهران صورت گرفته است. اما سه کتاب در این انتشارات توانسته‌اند آمار فروش بالایی را ثبت کنند.

اقتصاد رفتاری: این کتاب راهنما توضیح می‌دهد که چگونه عوامل روان‌شناختی و اجتماعی نظیر الگوهای غریزی، فشار اجتماعی و قالب‌بندی ذهنی می‌توانند به‌شدت بر تصمیم‌گیری روزمره و انتخاب‌های مالی ما اثر بگذارند. کتاب اقتصاد رفتاری For Dummies بر اساس مثال‌های روان‌شناسی و جامعه‌شناسی و مبتنی بر دنیای واقعی، بینشی ارائه می‌دهد که به سرمایه‌گذاران در پیشگیری از ارتکاب اشتباهات تکانشی، به شرکت‌ها در درک سازکارهای نهفته در انتخاب‌های فردی و به دولت‌ها و شرکت‌های غیرانتفاعی در تصمیمات عمومی کمک کند.

تئوری موسیقی: این کتاب پر است از مطالبی درباره‌ی نت‌خوانی، نت‌نویسی و درک موسیقی که برای آن‌هایی که موسیقی را دنبال می‌کند بسیار آموزنده است. همچنین این کتاب به شما کمک خواهد کرد که تا ملودی‌ها، هارمونی‌ها، آکوردها و آهنگ‌های خلاقانه‌ی خاص خودتان را بنویسید و تنظیم کنید. 

طراحی مد: این کتاب کمک می‌کند تا تصاویر خلاقانه‌ای از کودکان، زنان و مردان را با انواع پوشاک نظیر ژاکت و شلوار جین، پیراهن مجلسی زنانه، کت و شلوار مردانه و زیورآلاتی زیبا طراحی کنید. با کمی تمرین و به کمک نکات و فنون کتاب حاضر، در کمترین زمان، می‌توانید طرح‌های فشن را تصویرگری کنید.

انتشارات آوند دانش از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها