پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
عرضه 340 عنوان اثر جدید/ «تسنیم» و «مفاتیح الحیات» پرفروش شدند

به همت انتشارات مرکز نشر اسراء، امسال حدود 340 عنوان اثر سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در معرض دید عموم علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفته که از این تعداد 15 عنوان کتاب، چاپ اول است.

حمید بابابی مسئول غرفه مرکز بین المللی نشر اسراء در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفتگوبا خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: مرکز بین‌المللی نشر اسراء به عنوان ناشر اختصاصی آثار آیت الله العظمی جوادی آملی نیز که همواره برگزاری نمایشگاه‌های ملی و بین المللی را فرصت مغتنمی برای ارتباط با علاقه‌مندان با آثار معظم له می‌داند، این فرصت را مغتنم شمرده و با عرضه کامل آثار خود در هر دو عرصه حضوری و فیزیکی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده است.

او اظهار کرد: به همت انتشارات مرکز نشر اسراء، امسال حدود 340 عنوان اثر در این نمایشگاه در معرض دید عموم علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفته که از این تعداد 15 عنوان کتاب، چاپ اول است. همچنین در این غرفه در بخش بین‌الملل نیز حدود 70 اثر به زبان‌های بین‌المللی ترجمه شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

او ادامه داد: آثار آیت الله العظمی جوادی آملی در میان اهل علم و معرفت، مخاطبان خاص خود را دارد، اما با توجه به اینکه از لحاظ مکانی غرفه مرکز نشر اسراء در جایگاه مناسبی قرار گرفته و چندین سال است که غرفه را در همین مکان قرار داده‌ایم مخاطبان به سهولت و آسانی غرفه را پیدا کرده و استقبال خوبی از آن به عمل آوردند.

او همچنین درباره آثاری که بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است بیان کرد: کتاب شریف «تسنیم» و همچنین «مفاتیح الحیات» بگویم که همچنان مورد استقبال زیاد مخاطبان است، اما استقبال زیاد از کتاب «عقلانیت شهود» که تحریر فصول الحکم است، در این روزهای ابتدایی برای خودمان نیز غافل گیر کننده بود. در بخش بین‌الملل نیز کتاب «تسنیم في تفسیر القرآن» مورد استقبال زیاد از مخاطبین عرب زبان و کشورهای همسایه قرار گرفته است.

او در انتها تاکید کرد: غرفه مرکز نشر اسراء صرفا یک غرفه برای فروش کتاب نیست و علاوه بر افرادی که برای خرید آثار آیت الله العظمی جوادی آملی به این غرفه مراجعه می‌کنند، افرادی نیز هستند که برای پاسخگویی به سوالات علمی، فرهنگی و معرفتی خود بر اساس منظومه فکری آیت الله العظمی جوادی آملی به غرفه ما مراجعه می‌کنند. بنابراین ما هر روز در غرفه از یک کارشناس علمی استفاده می‌کنیم تا پاسخگوی سوالات علمی و راهنمایی‌های لازم درباره آثار معظم له باشد.
 
 به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها