جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
مجموعه ۱۳ جلدی دائرةالمعارف شهدای مدافع حرم منتشر می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مجموعه سیزده جلدی دائرةالمعارف شهدای مدافع حرم به زودی رونمایی می‌شود.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در خصوص پرداختن ناشران و نویسندگان متعدد به محور مقاومت و شهدای مدافع حرم و اهمیت این حوزه اظهار کرد: سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب را با تجلیل از خانواده‌های شهدای امنیت آغاز کردیم.

وی با اشاره به توجه ویژه ناشران به ادبیات پایداری افزود: شاهد هستیم که فضای تکریم، تعظیم و تجلیل از خانواده معظم شهدا دفاع مقدس و شهدا امنیت بسیار خوب است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فعالیت نهادهای دولتی برای پرداختن به شهدا مدافع حرم گفت: مجموعه کتاب سیزده جلدی دایره‌المعارف شهدای مدافع حرم در مؤسسه ایران کار کردیم که به زودی رونمایی خواهد شد.

اسماعیلی در خصوص حضور پررنگ نویسندگان بانو در ادبیات پایداری گفت: از همکاران خود در بخش‌های مختلف خواستیم که امکان ملاقات‌های بین نویسنده‌ها و مخاطبین تسهیل شود و این امر باعث پررنگ شدن حضور نویسندگان در این بخش شده است.

گفتنی‌است سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها