شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
مجموعه 2جلدی آیتم‌های رادیویی به قلم نویسنده مشهدی  منتشر شد

مجموعه دو جلدی آیتم‌های رادیویی به قام فائزه چشمه‌سنگی، نویسنده مشهدی از سوی انتشارات نامه مهر همزمان با نمایشگاه کتاب تهران منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در مشهد، فائزه چشمه‌سنگی نویسنده مشهدی که نویسندگی مجموعه انیمیشن «آنی و مانی» را در کارنامه هنری خود دارد هم‌زمان با  نمایشگاه بین‌المللی کتاب 1402، کتاب‌های «روی موج عشق تنظیمش کن»  و «روی موج زندگی تنظیمش کن» را روانه بازار کتاب کرده است.

«روی موج عشق تنظیمش کن»  و «روی موج زندگی تنظیمش کن» عناوین دو عنوان کتابی‌ست که با موضوع سبک زندگی اسلامی برپایه احادیث منتشر شده است.

فائزه چشمه سنگی نویسنده رادیو ملی زیارت در مقدمه این کتاب نوشته است: «این روزها مردم بیشتر از همیشه تشنه‌ی خواندن کتاب‌های انگیزشی هستند، کتاب‌هایی که با فرمول خوشبختی رویافروشی می‌کنند. این حقیقتی‌ست که هم کتاب‌فروشی‌ها و هم کتابداران کتابخانه‌ها به آن اذعان دارند. احادیث ائمه اطهار با کلام موجز و غنی از مفاهیم انسان‌شناسی ماحصل صدها مقاله و جستار علمی روانشناسی را گاه در یک جمله به شیوایی بیان می‌کند. و این کلام شگفت‌انگیز امام رضا(ع) بود که مرا ترغیب کرد تا از کلام ائمه اطهار(ع) آیتم‌های رادیویی بنویسم در قالب داستانک با محتوای سبک زندگی اسلامی بر پایه احادیث و تاحد امکان ساده و به زبان محاوره.
اگر مردم زيبايی‌های سخنان ما را می‌شناختند، بی‌شک از ما پيروی می‌کردند.»
 
اضافه می‌شود کتاب «روی موج عشق تنطیمش کن» مشتمل بر 186 صفحه و شامل 77 داستانک بوده و همچنین کتاب «روی موج زندگی تنظیمش کن» مشتمل بر 180 صفحه و شامل 73 داستانک است.

از این نویسنده تاکنون مجموعه داستان «از برکه های آینه» چاپ شده است و  «کافه بهمن» عنوان اثر دیگری از این نویسنده است که در دست چاپ است.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها