دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
طرح «کتاب آسمانی» در ساری برگزار شد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساری از برگزاری ویژه برنامه فرهنگی «کتاب آسمانی» همزمان با ماه مبارک رمضان در کتابخانه عمومی «ابن شهراشوب ساروی» خبرداد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در ساری، ابوذر علیزاده اظهار کرد: همزمان با  تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن در سال جدید و در راستای صیانت و ترویج معارف قرآنی و مطالعه منابع ارزشمند تفسیری، ویژه برنامه فرهنگی «کتاب آسمانی» با محوریت تفسیر موضوعی و تحلیلی جزءهای قرآن به صورت یکپارچه برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این کلاس‌ها ترویج فرهنگ و معارف قرآنی بین اعضای کتابخانه با مفاهیم نورانی قرآن کریم است و این جلسات را در کتابخانه عمومی ابن شهراشوب ساروی با تفسیر موضوعی و تحلیلی قرآن در طول ماه رمضان به همراه بیان احکام شرعی و عرفی جامعه امروزی برگزار کردیم.
 
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساری گفت: باید از این فرصت در ماه مبارک رمضان برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، بهره‌مندی داشته باشیم زیرا توسعه و ترویج فرهنگ انسان‌ساز قرآن کریم از مهم‌ترین حرکت‌های فرهنگی است که تمام جامعه را در برابر آفات ناشی از تهاجم فرهنگی دشمن مصون می‌دارد.
 
این مسئول در پایان یادآور شد: قرآن کریم راه‌گشای زندگی انسان‌ها در تمامی مراحل زندگی بوده است و می‌تواند انسان را به بالاترین درجات کمال و رستگاری هدایت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها