پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
دعوت دبیرخانه جایزه فلسطین برای شرکت در راهپیمایی روز قدس با تاکید بر آرمان آزادی فلسطین

دبیرخانه جایزه جهانی ادبیات فلسطین با صدور اطلاعیه‌ای از مردم دعوت کرد در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،  دبیرخانه جایزه جهانی ادبیات فلسطین با صدور اطلاعیه‌ای از مردم دعوت کرد در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

مشروح متن این‌اطلاعیه به این‌ترتیب است:

«امسال روز جهانی قدس مصادف با تحولاتی است که نشان می‌دهد جبهه مقاومت و امت اسلامی و آزادی‌خواهان جهان به آزادی فلسطین نزدیک‌تر شده‌اند و این مرهون فداکاری رزمندگانی است که با خون خود درخت تنومند مقاومت را آبیاری و این مسیر را روشن کردند.

قطعا تحول در روند مبارزات علیه رژیم اشغالگر قدس مدیون اعلام تاریخی حضرت امام خمینی قدس سره الشریف مبنی بر اعلام جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس است که این نشان‌دهنده یکی از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی است. تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز نشان از حرکت پرقدرت انقلاب و جبهه مقاومت در این مسیر است.

اما در این سال‌ها نیز ادبا و فعالان فرهنگی در کنار بقیه اقشار در این نبرد همه‌جانبه علیه اشغالگران صهیونیسم در راه آزادی قدس شریف با تولیدات ادبی و فرهنگی حضور داشتند و با نوشته‌های خود مظلومیت ملت فلسطین و اقتدار مقاومت سرافراز آن و جنایت‌های صهیونیست‌ها را ثبت کردند و به جهانیان نشان دادند.

دبیرخانه جایزه جهانی ادبیات فلسطین از همه ملت‌ها و به خصوص فعالان حوزه فرهنگی دعوت می‌کند تا با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بر آرمان آزادی فلسطین تاکید کنند.

مشارکت ملت‌ها در این روز بزرگ ضربه‌ای است سهمگین بر پیکره رژیم اشغالگر قدس که امروز به زوال و نابودی نزدیک شده است.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها