پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
دعوت کتابداران و کارکنان به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور پیامی، از کتابداران و همکاران نهاد دعوت کرد، همچون گذشته، با حضور پرشور و دوشادوش مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، همبستگی خود با با مردم مظلوم فلسطین را اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در آستانه روز قدس، مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در  پیامی، از کتابداران و همکاران نهاد دعوت کرد، همچون گذشته، با حضور پرشور و دوشادوش مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، همبستگی خود با با مردم مظلوم فلسطین را اعلام کنند.

متن پیام مهدی رمضانی دبیرکل نهاد به شرح زیر است:

وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ (قصص، ۵)

بار دیگر در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و یکی دیگر از یادگارهای امام عظیم‌الشأن، یعنی روز جهانی قدس، هستیم. از مرداد ۱۳۵۸ و صدور پیام امام خمینی(ره)، که از قضا مانند این روزها پس از حملات نیروهای اسرائیلی انجام شد، تحولات بسیاری رخ داده است. امروز دیگر مسئله فلسطین و محکومیت جنایت‌های این رژیم، نه موضوع اعراب یا مسلمانان، که دغدغه آزادی‌خواهان جهان است. رژیم صهیونیستی با چالش‌های داخلی و بین‌المللی روبرو است.

اعتراضات بی‌سابقه در چند ماه گذشته، سران این رژیم را از تحلیل و تدبیر عاجز و دچار نوعی جنون کرده است؛ یورش وحشیانه به نمازگزاران مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان نشانه و پیامدی از آن است. اما هر قدر که اسرائیل در این مدت ضعیف و متزلزل شده است، گروه‌های فلسطینی و مقاومت قدرتمندتر شده‌اند، کما اینکه در همین مدت یکی از بزرگترین حملات چند سال اخیر به سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به هتک حرمت قبله اول مسلمین انجام شد.

در این موقعیت حساس از کتابداران و همکاران عزیز نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دعوت می‌کنم، همچون گذشته، با حضور پرشور و دوشادوش مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین را اعلام کنند.

سلام خدا بر امام و شهیدان، مخصوصاً شهدای راه آزادی قدس و سیدالشهدای مقاومت، فرمانده نیروی قدس حاج قاسم عزیز، که صدر آرمانهایش آزادی قدس شریف و مسجد الاقصی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها