دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
شهید آوینی الگوی همیشگی هنرمندانِ متخصص و متعهد است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در آئین گرامیداشت سالروز هنر انقلاب در قم، گفت: شهید آوینی الگوی همیشگی هنرمندان متخصص و متعهد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، امیرعلی عموزاده شامگاه یکشنبه در آیین نکوداشت سالروز هنر انقلاب اسلامی در قم با عنوان «قدر هنر» گفت: شهید آوینی الگوی همیشگی هنرمندان متخصص و متعهد است.
 
وی به برگزاری آیین نکوداشت سالروز هنر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این مراسم با هدف انس و الفت و تکریم اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه به مناسبت گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی برگزار شد.
 
عموزاده تصریح کرد: در این مراسم حدود ۵۰۰ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر استان شامل پیشکسوتان و فعالان حوزه‌های قرآنی، ادبی، کتاب و کتابخوانی، سینمایی، هنرهای نمایشی، تجسمی، خوشنویسی، انیمیشن، موسیقی و رسانه‌ای حضور دارند.
 
دبیر شورای فرهنگ عمومی قم اضافه کرد: تقویت و حمایت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و حلقه‌های میانی، انجمن‌ها و مؤسسات و تشکل‌های مردمی و انقلابی فعال در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه از اولویت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به شمار می‌رود.
 
وی تاکید کرد: برقراری ارتباط صمیمی با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان از جمله رویکردهای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم است که تلاش می‌شود در قالب نشست‌های صمیمانه و برگزاری آیین‌های مختلف فرهنگی و هنری دنبال شود.
 
به گزارش ایبنا، در پایان این مراسم از پوستر نخستین «سوگواره سلسله طلایی» با موضوع معرفی ابعاد شخصیتی حضرت سیدالشهدا(ع) رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها