پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
نشست « خبرگزاری‌ها و چالش‌های مدیریت آنها در ایران» برگزار می‌شود

نشست سوم از سلسله‌نشست‌های بررسی «مسائل خبرگزاری‌ها در ایران؛ گذشته، حال و آینده» با موضوع «خبرگزاری‌ها و چالش‌های مدیریتی آنها در ایران» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، نشست سوم از سلسله‌نشست‌های بررسی «مسائل خبرگزاری‌ها در ایران؛گذشته، حال و آینده» را با عنوان «خبرگزاری‌ ها و چالش‌های مدیریتی آنها در ایران» برگزار می‌کند.

این نشست با حضور مهدی شریفی دانشیار گروه مدیریت رسانه دانشگاه تهران، ایمان شمسایی مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، مهدی عرفاتی مدیر عامل خبرگزاری ایسنا، برگزار می‌‌‌شود.

این سلسله‌نشست‌ها با حضور اساتید و صاحبنظران حوزه ارتباطات و رسانه، مدیران، سردبیران خبرگزاری‌ها و خبرنگاران با هدف بررسی مسائل مختلف پیش روی خبرگزاری‌ها در ارائه نمایی از وضعیت موجود و راهکارهای رسیدن به وضعیت مطلوب برگزار می‌شود.

موضوعاتی چون «اقتصاد و مدیریت خبرگزاری‌ها در ایران»، «آموزش خبرنگاری در ایران»، «بایسته‌های مدیریت استراتژیک درخبرگزاری‌ها»، «فعالیت خبرگزاری‌های تخصصی و عمومی در ایران»، «پاسداشت زبان فارسی در اخبار خبرگزاری‌ها»، «فعالیت خبرگزاری‌های ایران در عرصه بین‌الملل»  و... در این سلسله نشست‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد علمی می‌توانند 24 بهمن ماه از ساعت 13-15 در سالن شهدای رسانه دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها حضور به‌هم رسانند. همچنین امکان استفاده برخط از این نشست نیز از طریق پیوند https://www.aparat.com/1401Rasaneh/live فراهم است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها