دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
بخش «مطالعه خصوصی» در کتابخانه عمومی شهید مدرس قروه افتتاح شد

بخش مطالعه خصوصی خواهران و برادران در کتابخانه عمومی شهید مدرس قروه با حضور مسئولان این شهرستان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کردستان، بخش مطالعه خصوصی آقایان و بانوان در کتابخانه عمومی شهید مدرس قروه با حضور بخشدار مرکزی، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر قروه، رییس کمیسیون امور بانوان فرمانداری و نماینده امام جمعه و برخی دیگر از مسئولان افتتاح و راه اندازی شد.

زیبا عبدالملکی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قروه در آئین افتتاح این بخش اظهار کرد: بخش مذکور در دو اتاق مجزا برای آقایان و بانوان با ظرفیت ۱۴ نفر راه اندازی می شود و ظرفیت خوبی برای علاقمندان به مطالعه در شهرستان خواهد بود.

وی عنوان کرد: افزاد می توانند از ساعت ۷٫۳۰ صبح تا 19 عصر از این فضا که با بهترین امکانات از جمله میز و صندلی مخصوص مطالعه ، کمد اعضا ، و ...تجهیز شده است استفاده کنند.

عبدالملکی توجه به نیازهای مخاطبان را در ترویج فرهنگ مطالعه مهم ارزیابی کرد و افزود: برای تجهیز این بخش ویژه، بالغ بر 2 میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قروه بیان کرد: علاقمندان می توانند با پرداخت ماهیانه یکصد و 50 هزار تومان از خدمات بخش خصوص مطالعه در کتابخانه شهید مدرس قروه استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شهرستان قروه دارای پنج باب کتابخانه عمومی نهادی و دو باب کتابخانه عمومی مشارکتی با سه هزار و 600 عضو فعال و 90 هزار نسخه کتاب با موضوعات متنوع است.

عبدالملکی از تاسیس کتابخانه عمومی ابوذر شهرستان قروه در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: این کتابخانه دارای به‌روزترین تجهیزات و امکانات برای خدمت‌رسانی به علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها