چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
دهمین نمایشگاه کتاب دانشگاهی تمدید شد

دهمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی تا ۹ دی‌ماه ۱۴۰۱ تمدید شد، در این نمایشگاه 35 هزار عنوان کتاب با 40 درصد تخفیف ارائه شده است.

کاظم آرمان‌پور، مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، از تمدید زمان دهمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی خبر داد و گفت: به دنبال درخواست تعدادی از مدیران کتابخانه‌ها و موافقت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این نمایشگاه تا نهم دی‌ماه تمدید شد.

وی با اشاره به آغاز کار نمایشگاه از شنبه (۲۶ آذرماه)، افزود: قرار بود این نمایشگاه تا پنجم دی‌ماه فعال باشد که با استقبال خوب کتابخانه‌های مراکز دانشگاهی و با لحاظ زمان‌بر بودن دریافت بودجه خرید کتاب،‌ زمان آن افزایش پیدا کرد.

آرمان‌پور ادامه داد: رویکرد اصلی نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی تجهیز کتابخانه‌های تخصصی دانشگاهی و مراکز علمی و پژوهشی است و امسال سومین تجربه برگزاری نمایشگاه مجازی در انجمن بود.

وی با بیان اینکه امسال حدود 290 ناشر در درگاه ثبت‌نام کردند، گفت: در این نمایشگاه کتاب‌ها در 6‌ حوزه علوم انسانی، علوم پزشکی، فنی مهندسی، هنر، کشاورزی و علوم دامی عرضه شده است.

وی تاکید کرد: ناشران آثار خود را از سال 1391 تا 1401 در نمایشگاه عرضه کرده‌اند و کتا‌ب‌های عرضه شده دارای مجوز و اعلام وصول وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها