سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
کتاب «جاده‌ای که زائر شد» منتشر شد

انتشارات سروش، کتاب «جاده‌ای که زائر شد» سرودۀ منیره هاشمی با تصویرگری محبوبه کلایی را برای گروه سنی نوخوان (+9 سال) روانه بازار نشر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ فقط آدم‌ها به زیارت امام رضا (ع) نمی‌روند. ابرها، باد، باران، جاده‌ها و کبوترها هم به زیارت امام رضا (ع) می‌روند. زیارت، قشنگ‌ترین فرصتی است که خدا به همه می‌دهد تا طعم بهشت را بچشند.

منیره هاشمی از نویسندگان پُرکار معاصر است. او که در رشته کارشناسی ارشد ادبیات کودک و نوجوان تحصیل کرده، مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و بیش از 40 عنوان کتاب برای کودکان و نوجوانان نوشته است و با نشریات مختلف همکاری دارد. جوایز متعددی نیز کسب کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به عنوان برگزیده کتاب سال دفاع مقدس، کتاب سال کودک و نوجوان، کتاب سال رضوی و برگزیده دو دوره جشنواره شعر فجر اشاره کرد. او همچنین برای کودکان و نوجوانان شعر هم می‌سراید که کتاب «جاده‌ای که زائر شد» یکی از آن‌هاست.

انتشارات سروش، چاپ نخست این کتاب را در 24 صفحه مصور رنگی، شمارگان 300 نسخه و به‌بهای 45 هزار تومان منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها