شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
راهیابی اثر پژوهشگر بوشهری به یک کنفرانس بین‌المللی

مقاله زینب یوسفی، پژوهشگر بوشهری با عنوان «تاثیر خلاقیت بر توانمندی مدیران سرمایه انسانی» به سومین کنفرانس بین‌المللی تحقیقات پیشرفته در مدیریت و علوم انسانی مونیخ آلمان راه یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در بوشهر، سومین کنفرانس بین‌المللی تحقیقات پیشرفته در مدیریت و علوم انسانی، 10 می 2023 در مرکز کنفرانس ICM مونیخ آلمان برگزار خواهد شد.

در فراخوان این رویداد علمی- تحقیقاتی آمده است که «کشورهای توسعه‌یافته با به‌کارگیری دانش و فناوری مسیر پیشرفت و توسعه را برای خود هموار کرده‌اند. آنچه در این میان همانند حلقه‌ای‌ گمشده است، وجود مدیریت در هماهنگ‌سازی امور و به نتیجه رساندن دستاوردهای علمی در قالب طرح‌های تجاری و در نهایت تولید ثروت است.

با نگاه به مسیر حرکت کشورهای پیشرفته در جهان، به اهمیت مدیریت، اقتصاد و حسابداری پی می‌بریم کشورهایی که با استفاده از روش‌های به‌روز مدیریتی، منابع مالی خود را افزایش داده‌اند و به‌عنوان نتیجۀ طبیعی این امر، به اقتصاد و فناوری قدرتمند دست یافته‌اند. در حقیقت مدیریت، اقتصاد و حسابداری مانند حلقه‌های زنجیر به یکدیگر متصل هستند و نقص و کمبود در یکی از این زمینه‌ها، به نقصان در دیگر جنبه‌ها منجر خواهد شد.

این علوم با تلفیق دانش ریاضی، مدیریت و اقتصاد، سعی در بهبود وضعیت سیستم‌های تولیدی و سازمان‌ها دارد. به همین دلیل تبادل دانش میان‌رشته‌ای بین متخصصان علم اقتصاد، مدیریت و حسابداری دارای اهمیت ویژه‌ای است. یکی از روش‌های رسیدن به این هدف، شرکت در کنفرانس‌ها و کنگره‌های تخصصی است.

رویکرد دبیرخانه علمی و اجرایی در برگزاری این کنفرانس، جلب مشارکت تمامی مراکز علمی و حرفه‌ای، تعامل با انجمن‌های ملی و بین‌المللی مرتبط و دعوت از صاحب‌نظران برجسته با هدف تعامل علمی از یک سو و افزایش خود باوری علمی در کشور، تمرکز بر مسائل و چالش‌های روز است.»


                
زینب یوسفی، پژوهشگر بوشهری که پیش از این، مقالات وی در کنفرانس‌ها همایش‌های بین‌المللی به‌ویژه در کشور هند پذیرش شده بود، موفق شد که با مقاله‌ای با عنوان «تاثیر خلاقیت بر توانمندی مدیران سرمایه انسانی» با کد «C - 00094 - AB » مورد پذیرش کمیته داوران سومین کنفرانس بین‌المللی تحقیقات پیشرفته در مدیریت و علوم انسانی مونیخ آلمان قرار بگیرد. مقاله وی دهم می 2023 (برابر با 20 اردیبهشت 1402) در این کنفرانس ارائه خواهد شد.

هئیت داوری سومین کنفرانس بین‌المللی تحقیقات پیشرفته در مدیریت و علوم انسانی مونیخ آلمان متشکل از پروفسور‌Jaime Ferri، دانشگاه Complutense مادرید، پروفسور بشار ح. ملکاوی، کالج حقوق، دانشگاه شارجه، پروفسور سویل سارگین، دانشگاه «مرمره» ترکیه، پروفسور آدم کیلیچمن، دانشگاه پوترا مالزی، لکت. جوزف باوا یارو، دانشگاه ایالتی ناساراوای نیجریه، دستیار  پروفسور انس هدایت، دانشگاه اسلامی اندونزی، دکتر معافی S.E.، M.Si، دانشگاه اسلام اندونزی، پروفسور Genutė Gedvilienė، دانشگاه VMU لیتوانی، دانشیار پروفسور آندریجا سرشن، دانشگاه «زاگرب» کرواسی، دانشیار  پروفسور Aslı Erciyes، دانشگاه  Kadir Hasترکیه، پروفسور حسام بکر خلیل، دانشگاه بریتانیا در مصر، دکتر احمد اوکاشا، دانشگاه کانادا دبی، دانشیار  پروفسور M. Cuneyt Yenigun، دانشگاه «سلطان قابوس» عمان،  دکترKiddinapillai Sanmuganathan، دانشگاه Jaffna سریلانکا، دکتر هینه کوسی، دانشگاه «آموزش» غنا، پروفسور هبا منصور، دانشگاه «سلطان قابوس» عمان، پروفسور هابیل.  یوآن گئورگه روتارو، مؤسسه الهیات برادران تیموتئوس بخارست، پروفسور Ioan-Gheorghe Rotaru، موسسه الهیات برادران تیموتئوس بخارست و پروفسور فوزی بندریدی، گروه علوم انسانی و اجتماعی، دانشگاه «سوق احراس» از الجزایر است.

جولاس پیتر آلبرت، نیز ریاست کمیته علمی سومین کنفرانس بین‌المللی تحقیقات پیشرفته در مدیریت و علوم انسانی مونیخ را برعهده دارد.

به گزارش ایبنا؛ زینب یوسفی، پژوهشگر بوشهری در حوزه شعر و ویراستاری نیز دستی دارد و پیش از این مجموعه‌شعر «تَش‌بِرَک» را روانه بازار کتاب کرده‌ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها