یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
مجموعه نمايشگاه‌های بين‌المللی کتاب شهر ماکو آغاز به کار کرد

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سی‌اُمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ايران، مجموعه نمايشگاه‌های بين‌المللی کتاب شهر ماکو به همت کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) شهرستان ماکو و با حضور 32 ناشر و نویسنده آغاز به کار کرد.

محسن رضایی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان آذربایجان‌غربی، در حاشیه بازدید از نمايشگاه‌ بين‌المللی کتاب شهر ماکو به خبرنگار ایبنا، گفت: این نمایشگاه به همت اعضای فعال کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین‌(ع) شهرستان ماکو با مشارکت سازمان منطقه آزاد، اداره فرهنگ و ارشاد ماکو و چالدران، نهاد کتابخانه‌های عمومی ماکو، در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد ماکو با حضور حجت‌الاسلام سید‌محمد هاشمی امام جمعه، نادر کاظمی، فرماندار و جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی این شهرستان افتتاح شد.

رضایی با اشاره به اینکه پنج‌هزار عنوان در قالب ۲۵ هزار جلد از انواع و اقسام کتاب‌ها در موضوعات مختلف در این نمایشگاه به عموم عرضه شده است، افزود: در این نمایشگاه به خاطر غنی بودن از عناوین مختلف کتاب‌ها می‌تواند پاسخگوی نیاز مراجعه‌کنندگان و کتاب دوست‌ها بوده باشد.

وی افزود: در نمایشگاه کتاب این دوره آثار مختلفی با موضوعاتی نظیر کارآفرینی، علمی، درسی، کشاورزی، فیزیک، مدیریت، پزشکی، جغرافیا، مذهبی و قرآنی فناوری اطلاعات، به همراه محصولات فرهنگی و آموزش ارایه شده است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این نمایشگاه ۳۲ نفر از نویسندگان بومی و منطقه‌ای حضور دارند و بیش از یک هزار نوع از بازیهای فکری نیز در این نمایشگاه به علاقه‌مندان ارائه می‌شود تا دوستداران بازی‌های فکری نیز بدون واسطه با کمترین هزینه بازی‌های فکری مورد علاقه خود را خریداری می‌کنند.

به گزارش ایبنا؛ این نمایشگاه تا ۲۷ آبان‌ماه و از ساعت صبح ۱۱ الی ۱۴ و بعد از ظهر ۱۷ الی ۲۲ در محل سالن نمایشگاه بین‌المللی منطقه آزاد ماکو آماده بازدید عموم شهروندان است همچنین تخفیف‌های ۱۰، ۱۵ و ۲۰ درصدی برای انواع و اقسام محصولات در این نمایشگاه به عموم ارائه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها