یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
پس از تحویل کاغذ پول به حساب چوب و کاغذ مازندران واریز می‌شود

شرکت چاپ و نشر کتاب‌های درسی ایران پس از هر بار تحویل کاغذ تحریر از سوی شرکت چوب و کاغذ مازندران، ظرف سه روز مبلغ را به این شرکت پرداخت می‌کند.

سیدمحمد موسوی‌کیانی، مدیرعامل شرکت چاپ و نشر کتاب‌های درسی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به قرارداد خرید 18 هزار تن کاغذ تحریر از شرکت چوب و کاغذ مازندران، گفت: تابستان امسال قرارداد تهیه و تامین این میزان کاغذ با شرکت مازندران به امضا رسید که طبق این قرارداد 40 درصد مبلغ را نقدی به این مجموعه پرداخت کردیم.
 
وی با بیان اینکه حدود 145 میلیارد تومان نقد به شرکت چوب و کاغذ مازندران پرداخت شد، افزود: بر‌اساس قرارداد نیز مقرر شده است که 60 درصد باقی‌مانده مبلغ پس از هربار تحویل کاغذ، ظرف مدت سه روز پرداخت شود.
 
موسوی ادامه داد: تاکنون طبق قرارداد عمل و تا امروز در دو مرحله تحویل کاغذ انجام شده که حدود سه تا چهار هزار تن می‌شود و مبالغ آن نیز پرداخت شده است.
 
وی با اشاره به برخی جوسازی‌های رسانه‌ای درباره پرداخت نشدن پول این شرکت ازسوی وزارت آموزش و پرورش، گفت: تاکنون هیچ‌کدام از طرفین، نسبت به این موضوع اعتراض نداشته‌اند؛ چراکه هر دو طرف، طبق قرارداد و تفاهم‌نامه رفتار کرده‌اند.
 
موسوی با بیان اینکه این قرارداد تا بهمن‌ماه امسال ادامه دارد، عنوان کرد: کاغذهای خریداری شده از تابستان امسال برای تولید کتاب‌های درس سال آینده استفاده خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها