یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
کتاب «روزهای جنگی سعید» نقد و بررسی می‌شود

کتاب «روزهای جنگی سعید» خاطرات سعید بلوری جانباز و رزمنده گردان تخریب لشکر ۲۷ محمد رسول الله روز یکشنبه ۱۷ مهر در فرهنگسرای رسانه نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم نقد و بررسی کتاب «روزهای جنگی سعید» روز یکشنبه ۱۷ مهر توسط انتشارات مرز و بوم با همکاری فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

کتاب‌های «روزهای جنگی سعید» خاطراتی از سعید بلوری جانباز و رزمنده گردان تخریب لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) است. او در این کتاب، اتفاقات مهم این لشکر پرافتخار را روایت و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را بازخوانی کرده است. کتاب روزهای جنگی سعید با همکاری نشر مرز و بوم و گروه تحقیقاتی فتح الفتوح آماده و منتشر شده است.

سعید بلوری متولد بیستم مرداد سال ۱۳۴۵ و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است. او در جنگ تحمیلی جانباز شده است. بلوری با کتاب «روزهای جنگی سعید» سعی دارد به بخشی از خاطرات و اتفاقات دفاع مقدس به ویژه لشکر ۲۷ محمد رسول الله بپردازد.

در این جلسه، هادی لطفی و میثم رشیدی مهرآبادی به عنوان منتقد حضور داشته و به بررسی کتاب می‌پردازند. هم‌چنین سعید بلوری راوی این کتاب، خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس را بیان می‌کند. عالمه محمدی نویسنده این کتاب و مرتضی قاضی کارشناس مجری دیگر مهمانان این جلسه هستند.

جلسه نقد و بررسی کتاب «روزهای جنگی سعید» از ساعت ۱۵ تا ۱۷ با حضور اهالی قلم و علاقه‌مندان به کتاب در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود و ورود به آن برای عموم علاقه‌مندان بلامانع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها