سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
برخورداری دارندگان هنرکارت از تخفیف هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی

مديرعامل شرکت هنرکارت بنيان ايرانيان وابسته به صندوق اعتباری هنر از بهره‌مندی دارندگان هنرکارت از خدمات هتل‌های ايرانگردی و جهانگردی با تخفيف ويژه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، حیدر مرادی، مدیرعامل شرکت هنرکارت بنیان ایرانیان با اعلام این خبر گفت: براساس توافقنامه منعقد شده با شرکت ایرانگردی و جهانگردی، دارندگان هنرکارت می‌توانند با تخفیفاتی بین ۵ تا ۴۰ درصد بنا به فصل و نوع هتل، از امکانات اقامتی ۴۷ هتل‌ مجموعه ایرانگردی و جهانگردی بهره‌مند شوند.

وی در ادامه افزود: هنرکارت در نظر دارد با توسعه و تجمیع حمایت‌ها، گسترش ارتباط و همکاری با نهادها و سازمان‌های خدمات‌محور، فصل نوینی را در ارائه خدمات به هنرمندان کشور در قالب هنرکارت رقم زند. از این روی درنخستین گام برای بهره‌مندی اعضای هنرکارت از خدمات اقامتی و پذیرایی ارزان قیمت، با سازمان ایرانگردی و جهانگردی توافقنامه همکاری امضا شد.

مدیرعامل هنرکارت تصریح کرد: براساس این تفاهمنامه خدمات اقامتی در همه ایام سال در ۴۷ هتل و مرکز اقامتی در ۲۴ استان کشور به دارندگان هنرکارت ارائه خواهد شد.

مرادی در پایان گفت: متقاضیان می‌توانند برای بهره‌مندی از تسهیلات مراکز اقامتی از طریق سایت هنرکارت به نشانی https://honar.cards/Reservation/Register نسبت به رزرو و بهره‌مندی از تخفیف مراکز اقامتی اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها