چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
تمدید مهلت شرکت در دوسالانه قصه‌گویی «نهال امید» تا 20 شهریورماه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌ غربی گفت: با استقبال علاقه‌مندان از دوسالانه «نهال امید» و درپی درخواست تمدید مدت زمان شرکت در جشنواره، این دوره از دوسالانه در مرحله شناسایی (ضبط و ارسال آثار به سامانه) تا ۲۰ شهریور سال جاری تمدید شد.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، از تمدید دومین دوسالانه قصه‌گویی خبر داد و گفت:  دومین دوسالانه قصه‌گویی با عنوان «نهال امید» که از تاریخ ۱ مرداد ۱۴۰۱ آغاز شده، با توجه به استقبال و  پیگیری‌های انجام شده از سوی علاقه‌مندان مبنی بر درخواست تمدید مدت زمان شرکت در جشنواره، این دوره از دوسالانه «نهال امید» در مرحله شناسایی‌(ضبط و ارسال آثار به سامانه) تا ۲۰ شهریور سال جاری تمدید شد.

وی افزود: بر این اساس علاقه‌مندان در گروه‌های مربیان، معلمان، فعالان حوزه کتابخوانی و رسانه و... برای شرکت در جشنواره فرصت دارند که پس از ثبت‌نام در وبگاه جشنواره به آدرس WWW.SAMAKPL.IR، ویدیویی از قصه‌گویی خود را فیلمبرداری و به سامانه جشنواره ارسال کنند.

معصومی افزود: دوسالانه قصه‌گویی «نهال امید» با شعار «قصه خوب؛ نسل خوب»  به همت همکاران تلاشگر و کتابداران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف ترویج سنت قصه‌گویی، گسترش خدمات جنبی کتابخانه‌ها و ایجاد انگیزه مطالعه در حال برگزاری است و تاکنون بیش از ۱۲۰۰ اثر به این دوسالانه ارسال شده است.

وی با اشاره به محوریت‌های دومین دوسالانه قصه‌گویی نیز گفت: «مسائل روز جامعه»، «موضوعات آزاد»، «سبک زندگی ایرانی اسلامی»، «شعار سال؛ تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» (موضوع ویژه) به‌عنوان موضوعات محوری درنظر گرفته شده است. ضمن اینکه تمامی محورهای فوق با رویکرد انگیزشی، امیدآفرینی، هویت‌بخشی و توجه به معنویت و اخلاق تعیین شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌ غربی گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پرتال این اداره کل به نشانی www.aghpl.ir  مراجعه کنند و یا با دبیرخانه این جشنواره در آذربایجان‌غربی از طریق شماره  04433487433 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها