یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
بهزاد دانشگر میهمان قرار سه‌شنبه‌ها

پنجمين جلسه از فصل سوم قرار سه‌شنبه‌های انتشارات شهید کاظمی، با محوریت آیین معرفی دو کتاب «بی‌برادر» و «دخترها بابایی‌اند» به قلم‌ بهزاد دانشگر برگزار خواهد شد. 

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ به نقل از روابط عمومی انتشارات شهید کاظمی، شهید جواد محمدی چهارمین شهید مدافع حرم شهر درچه اصفهان است که پنجشنبه (۱۱ خردادماه) سال ۹۶ به سوریه رفت و سه‌شنبه (۱۶ خردادماه) ۹۶ با اصابت گلوله به پا و پهلویش در روز یازدهم ماه مبارک رمضان به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از گذشت ۲۵ روز چشم انتظاری، پیدا شد و به وطن بازگشت.
 
بهزاد دانشگر در دو جلد، زندگی شهید محمدی را به تصویر کشیده است؛ جلد اول کتاب با عنوان «دختر‌ها بابایی‌اند» شامل خاطراتی است که از زبان افراد خانواده شهید بیان شده و جلد دوم با عنوان «بی‌برادر» شامل خاطراتی است که طی دو ماه آخر منتهی به شهادت شهید جواد محمدی در بین دوستان و همرزمانش وجود داشته و به بیان ابعاد رفتاری این شهید بزرگوار پرداخته است.
 
این برنامه از ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه (۱ شهریور ۱۴۰۱) در مجتمع ناشران قم، واقع در خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه اول برگزار می‌شود. 

انتشارات شهید کاظمی ناشر برگزیده سه سال پیاپی با بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب فاخر در حوزه ادبیات مقاومت و انقلاب اسلامی، از سه سال گذشته تا کنون ویژه برنامه‌ای تحت عنوان «قرار سه‌شنبه‌ها» با محوریت کتاب و کتابخوانی طراحی و اجرا نموده است. هدف از برگزاری این برنامه، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تعامل بهتر نویسنده با مخاطب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها