شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
«مرا با خودت ببر» در مشهد نقد می‌‎شود

نشست نقد و بررسی رمان «مرا با خودت ببر» در مشهد با حضور مظفر سالاری، نویسنده اثر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان رضوی، به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) همزمان با ایام شهادت حضرت جوادالائمه(ع) نشست نقد و بررسی رمان «مرا با خودت ببر» اثر حجت‌الاسلام و‌ المسلمین مظفر سالاری در مشهد برگزار می‎شود.
 
 رمان “مرا با خودت ببر” اثر نویسنده بزرگ کشورمان، حجت الاسلام مظفر سالاری است. این کتاب رمانی پرحادثه است که از دوران امام جواد علیه السلام روایت میشود. رمان داستانی عاشقانه دارد و درباره سه شخصیت بزرگ تشیع در زمانه امام جواد علیه السلام گفتگو می کند.
 
مظفر سالاری پیش از این رمان دعبل و زلفا را نوشته بود که توسط انتشارات به نشر منتشر شد و یکی از مهم ترین و پرفروش ترین آثار حوزه ادبیات دینی به شمار میرود. رمان مرا با خودت ببر دومین همکاری این نویسنده با به نشر است و مفتخریم در آستانه شهادت جوادالائمه علیه السلام از چاپ 15 این اثر فاخر رونمایی کنیم. این رمان توسط نویسنده به بزرگمرد تاریخ تشیع، ابن سکیت هدیه شده است و مظفرسالاری در این باره نوشته است: این رمان به آخرین ساعت از زندگی ابن سکیت این رادمرد ولایت مدار تقدیم شده است.
 


نشست نقد و بررسی رمان «مرا با خودت ببر» با حضور حجت الاسلام و المسلمین مظفر سالاری نویسنده اثر، دکتر سعید طاووسی استاد دانشگاه و پژوهشگر به عنوان منتقد و  بهمن براتی کارشناس‌ارشد تاریخ نیز به عنوان دبیر نشست برگزار می‎شود.
 
همچنین در این مراسم قرار است از چاپ پانزدهم رمان «مرا با خودت ببر» نیز رونمایی شود.

نشست نقد و بررسی رمان «مرا با خودت ببر» یکشنبه 12 تیرماه ساعت 17 و 30 دقیقه در مشهد، خیابان امام خمینی(ره) روبه‌روی باغ ملی، کتابفروشی مرکزی آستان قدس رضوی برگزار و ورود برای همه علاقمندان آزاد و رایگان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها