یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
«پرواز پای دماوند» روایت خاطراتی از زندگی شهید فخری‌زاده در نمایشگاه کتاب

کتاب «پرواز پای دماوند» شامل خاطراتی از زندگی شهید دانشمند دکتر محسن فخری‌زاده نوشته محمدحسین علیجان‌زاده توسط انتشارات شهید کاظمی در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

حمید خلیلی (مدیر انتشارات شهید کاظمی) در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از عرضه 511 عنوان کتاب توسط این انتشارات در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: از میان این آثار 30 کتاب چاپ اولی و متعلق به سال 1401 است که برای نخستین بار در نمایشگاه عرضه می‌شود. کتاب‌های «تازیانه‌های سلوک» نوشته حمید حسام، «شهاب دین» اثری از زهرا باقری و «از معراج برگشتگان» اثر حمید داوودآبادی برخی از این آثار هستند.
 
او به انتشار یک مجموعه پنج جلدی هم اشاره کرد و افزود: مجموعه «تبار انحراف» درباره یهود و صهیونیسم یکی دیگر از این آثار است که توسط مهدی طائب نگاشته شده است. کتاب‌های «حسن یوسف» نوشته بهزاد دانشگر، «ایستاده در آتش» اثری از مصیب معصومیان و جلد سوم «تو زودتر بکش» نوشته وحید خضاب نیز از دیگر آثار جدید ما در نمایشگاه است.
 
وی همچنین از عرضه کتاب «پرواز پای دماوند» اثری از محمدحسین علیجان‌زاده خبر داد و یادآور شد: این کتاب شامل خاطراتی از خانواده و دوستان درباره زندگی شهید دانشمند دکتر محسن فخری‌زاده است که در هفتم آذرماه سال ۱۳۹۹ شهید شد.
 
حمید خلیلی در پایان صحبت‌های خود با بیان اینکه امسال اتفاق خیلی خوبی در خصوص برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شدرخ داد، گفت: معتقدم که امسال نمایشگاه با دو شیوه برگزاری مجازی و فیزیکی از دوره‌های گذشته بهتر است و وقفه دو ساله موجب شده است که مردم به یک رویداد فرهنگی نیاز جدی داشته باشند.
 
سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» از بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه آغاز و تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه دارد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها