یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه «راه یار» در یادمان شهدای هویزه

محمد مهدی اسماعیلی، همزمان با برگزاری اردوهای راهیان نور، با حضور در یادمان شهدای هویزه، از غرفه انتشارات «راه‌یار» بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، محمد مهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با برگزاری اردوهای راهیان نور، شب گذشته (شنبه 6 فروردین 1401) با حضور در یادمان شهدای هویزه، از غرفه انتشارات «راه‌یار» در این منطقه بازدید کرد.
 
غرفه‌های عرضه کتاب‌های انتشارات «راه یار» از 20 اسفند در یادمان‌های هویزه و معراج شهدای اهواز، میزبان زائران اردوهای زیارتی راهیان نور است و تا 10فروردین ادامه خواهد داشت.
 
انتشارات «راه‌یار»، منتشرکننده آثار دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، از مهر سال 1397 فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرده و به‌عنوان «ناشر فرهنگ، اندیشه و تجربه انقلاب اسلامی» تاکنون آثاری در زمینه فرهنگ و رسانه، تاریخ شفاهی پیشرفت، تاریخ شفاهی جبهه فرهنگی و هنری انقلاب، تاریخ شفاهی زنان، تاریخ شفاهی معلمان و مربیان و مدارس انقلاب، جهاد سازندگی و... منتشر کرده ‌است.
 
اخیرا نیز طی مراسمی و همزمان با برگزاری اردوهای راهیان نور، متن تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «حوض خون» این ناشر در محل بیمارستان سابق شهید کلانتری اندیمشک رونمایی و منتشر شد.
 
کتاب «حوض خون»، خاطرات و روایت‌های 64 نفر از بانوان اندیمشکی درباره فعالیت‌شان در بخش رخت‌شویی البسه رزمندگان دفاع مقدس است که فاطمه‌سادات میرعالی، زهرا بختور، سمانه نیکدل، سمیه تتر، نسرین تتر، مهناز الفتی‌پور، آمنه لهراسبی و نرگس میردورقی تحقیق آن را برعهده داشته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها