یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
کتابخانه نمایندگان تا دو ماه دیگر ایجاد می‌شود/ منابع کتابخانه مجلس اکنون در تبلت و کازیو نمایندگان است

رییس کتابخانه موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی درباره جزییات و زمان ایجاد مجدد کتابخانه ویژه نمایندگان گفت: کتابخانه مخصوص نمایندگان در صورت هماهنگی با مجلس تا دوماه آینده مجدد احیا می‌شود.

حجت السلام و المسلمین غلامرضا قاسمیان، رئیس کتابخانه موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ درباره جزئیات و زمان ایجاد مجدد کتابخانه ویژه نمایندگان عنوان کرد: بر اساس «گردش کار»ی که با ریاست مجلس شورای اسلامی، محمدباقر قالیباف به عنوان ریاست هیات امنای کتابخانه موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، توافق شد در کنار صحن تا لابی -در حقیقت- یک شبه کتابخانه ایجاد شود.
 
وی گفت: اکنون منابع کتابخانه مجلس به صورت مجازی از طریق کازیو و تبلت در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد؛ اما قرار است در آینده، کتابخانه‌ای فیزیکی هم در مجلس ایجاد شود.
 
رئیس کتابخانه موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی درباره منابعی که قرار است به کتابخانه نمایندگان منتقل شود، گفت: کتاب‌ها و اسنادی که بیشتر و نزدیک‌تر به حوزه فعالیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، به این کتابخانه فیزیکی منتقل می‌شود.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاسمیان درباره زمان ایجاد مجدد کتابخانه ویژه نمایندگان گفت: با علی‌محمد قلی‌ها به عنوان معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی کار را بستیم تا زودتر این موضوع اجرایی شود.
 
وی درباره زمان ایجاد کتابخانه ویژه نمایندگان اظهار کرد: اکنون کتابخانه مجلس، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی آماده ایجاد این کتابخانه است و مجلس باید در این زمینه هماهنگی‌های لازم را انجام دهد. امیدواریم تا دو ماه دیگر کتابخانه در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.  
 
«گردش کار» به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها اطلاق می‌شود که برای تکمیل یک وظیفه لازم است. به بیانی دیگر؛ گردش کار به افراد در مستندسازی و مدیریت وظایف در پروژه‌ها کمک می‌کند و این امر با پیاده‌سازی فرایندهای کاری روی مستندات، محقق می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها