چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
هشتمین نکوداشت علوم و فناوری چاپ بین‌المللی برگزار می‌شود

هشتمین نکوداشت علوم و فناوری چاپ ایران شهریورماه سال 1401 به صورت بین‌المللی و با مشارکت متخصصان جهانی صنعت چاپ برگزار خواهد شد.

محمد بیطرفان، رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری هفتمین نکوداشت علوم و فناوری چاپ ایران، گفت: در این دوره که در آستانه روز صنعت چاپ از نهم تا 15 شهریور به صورت آنلاین برگزار شد، جمعی از متخصصان و کارشناسان حوزه‌های مختلف صنعت چاپ به طرح نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
 
وی افزود: تلاش کردیم میهمانان و سخنرانان این برنامه‌ها از سراسر ایران باشند و دغدغه‌ها و مشکلات صنفی چاپخانه‌داران سراسر کشور در این نشست‌ها مطرح شود که نکات بسیار خوبی هم طرح شد.
 
بیطرفان با بیان اینکه در این زمینه برای برگزاری هفته نکوداشت علوم و فناوری چاپ ایران برای سال آينده رایزنی‌های خود را آغاز کرده‌ایم، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده سال آینده هشتمین نکوداشت علوم و فناوری چاپ ایران به صورت بین‌المللی با حضور ایرانیان خارج از کشور فعال در عرصه چاپ برگزار خواهد شد.
 
به گفته وی، بهره‌مندی از سایر متخصصان، دست‌اندرکاران و صاحبان شرکت‌های چاپ خارجی و بین‌المللی، شركت‌های فعال و مطرح حوزه چاپ و آشنایی با جدیدترین دستاوردهای دنیا در این صنعت از جمله نکاتی است که برای سال آینده در نظر گرفته شده است.
 
بیطرفان با بیان اینکه نحوه برگزاری نکوداشت هشتم به شرايط آينده دنيا و بیماری كرونا، بستگی دارد، گفت: در این زمینه ما تلاش‌های خود را برای برقراری ارتباطات بين‌المللي و فعال‌سازی تعاملات با کارشناسان و متخصصان ایرانی و خارجی را دنبال می‌کنیم و نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها