یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
«ستیز با خویشتن، ستیز با جهان» اثر روح‌الله نامداری رونمایی می‌شود

آئین بزرگداشت چهارمین سالگرد درگذشت روح‌الله نامداری و رونمایی از کتاب تازه منتشرشده این معلم و پژوهشگر انقلابی، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، آئین بزرگداشت چهارمین سالگرد درگذشت روح‌الله نامداری با عنوان «چگونه عدالت‌خواهی در حوزه عمومی به زبان می‌آید؟»، با سخنرانی جمعی از اصحاب علوم انسانی برگزار می‌شود. در این نشست، کتاب تازه‌ منتشرشده روح‌الله نامداری، رونمایی و بررسی می‌شود.
 
 وحید جلیلی، مجتبی نام‌خواه، سیدحسین شهرستانی، روح‌الله رشیدی، محمدصادق شهبازی و اسماعیل نوده فراهانی، در این نشست درباره زنده‌یاد روح‌الله نامداری و کتاب «ستیز با خویشتن، ستیز با جهان» صحبت خواهند کرد.
 
از زنده‌یاد روح‌الله نامداری، دانشجوی دکتری فرهنگ‌ و ارتباطات و معلم و پژوهشگر انقلابی، پیش از این کتاب‌های «جدال دو اسلام» و «خمینی؛ پدیده انسانی پیچیده» منتشر شده است. «ستیز با خویشتن، ستیز با جهان» کتابی است که در آخرین روزهای عمر او در حال آماده‌شدن برای انتشار بود. پس از درگذشت مرحوم نامداری، انتشار این کتاب چندسال به تعویق افتاد و به‌تازگی توسط دفتر نشر معارف منتشر شده و به‌ مناسبت چهارمین سالگرد درگذشت او، رونمایی و درباره آن گفت‌وگو خواهد شد.
 
این نشست به‌ همت مؤسسه هنری ‌رسانه‌ای سلوک و پژوهشکده فرهنگ ‌و هنر اسلامی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، روز یکشنبه از ساعت 16 تا ساعت 19 به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌َشود. علاقه‌مندان برای حضور در نشست، می‌توانند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به این نشانی مراجعه کنند: تهران، خیابان سمیه، تقاطع خیابان حافظ، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، ساختمان پژوهشکده فرهنگ‌وهنر اسلامی، سالن شهید آوینی.
پخش زنده این نشست، در بستر اسکای‌روم انجام خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده مجازی از این نشست، به این نشانی مراجعه کنند:
https://www.skyroom.online/ch/soloukmedia/namdari

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها