سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
داستان‌های کوتاه سیامک گلشیری صوتی شد

اولین کاست گوشه گلچین شده از دو مجموعه داستان سیامک گلشیری با نام‌های «رژ قرمز» و «میدان ونک، یازده وپنج دقیقه» پرشده است. گوینده این داستان‌ها مجید آقاکریمی و کارگردان آن عماد خدابخش است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) بر اساس اعلام نشر چشمه، در دوره‌ای که به دلیل سرعت بالای زندگی، سریال‌سازی به سمت ساخت قسمت‌های مجزا رفته، شنیدن داستان‌های صوتی کوتاه خالی از لطف نیست. به همین دلیل مجموعه‌ رادیوگوشه برای اولین‌بار داستان‌های صوتی کوتاه را در ژانرهای متفاوت ادبی تهیه و تولید و در بسترهای شنیدن کتاب عرضه می‌کند.

«کاست»ها در ژانرهای متفاوت تهیه می‌شوند و داستان‌هایی فارسی یا ترجمه، بین ۵ تا ۳۰ دقیقه را در بر می‌گیرد. این داستان‌ها بسیار ارزان قیمت‌گذاری شده‌اند تا مخاطبان بتوانند در مسیرهای شهری، اوقات انتظار یا فراغت و... به راحتی آن‌ها را گوش کنند.

نخستین کاست رادیوگوشه، کاست کابوس و اولین گوشه‌ آن گوشه‌ وحشت است که با داستان‌های کوتاهی از سیامک گلشیری، گلچین شده از دو مجموعه داستان او با نام‌های «رژ قرمز» و «میدان ونک، یازده وپنج دقیقه» پرشده است. گوینده این داستان‌ها مجید آقاکریمی و کارگردان آن عماد خدابخش است.

گفتنی است از مجموعه‌ کاست کابوس، گوشه‌ مرگ در مسیر تولید قرار دارد که داستان‌های ترجمه‌ای از ادگار آلن پو، توماس مان و... را در بر گرفته است. همچنین رادیوگوشه کاست رومنس را که ترکیبی از داستان‌های کوتاه عاشقانه است به زودی منتشر خواهد کرد.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها