یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
مجموعه ٣۶جلدی «بهبود سواد خواندن کودکان» در کتابفروشی‌ها

مجموعه ٣۶جلدی «بهبود سواد خواندن کودکان» از سوی نشر نشانه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، حمید اباذری، پروین پناهی، لاله جعفری، معصومه میرابوطالبی و نیلوفر نیک‌بنیاد نویسندگان و گروه متعددی از تصویرگران کتاب کودک طراح مجموعه ٣۶جلدی «بهبود سواد خواندن کودکان» هستند که برای پایه‌های اول تا ششم ابتدایی تهیه و از سوی نشر نشانه منتشر شده است. 

در معرفی مجموعه «بهبود سواد خواندن کودکان» که با هدف بهبود سواد خواندن کودکان منتشر شده، آمده است: توجه به اهمیت خواندن و تأثیر آن در یادگیری و نیازی که در سال‌های گذشته به واسطه‌ تجربه حضور در مدارس کسب شده، از دلایل تألیف و تدوین این مجموعه متنوع با محوریت بهبود سواد خواندن است. 

از آن‌جا که خواندن یکی از مهم‌ترین بخش‌های ادراکی است و در عین حال، فهمیدنِ متن نیز دارای فرآیندهای متفاوتی است، در خلق قصه‌های این مجموعه برای سنجش و تبیین فرآیند فهمیدن به روش مطالعات پرلز و چهار سطح تمرکز، استنباط، تفسیر و ارزیابی توجه شده است. 

این مجموعه شامل شش بسته کتاب ویژه شش پایه ابتدایی با رویکرد علمی است و بسته ویژه هر پایه نیز دارای شش قصه با محوریت درس‌های ریاضی، فارسی، علوم و... است.

نشر نشانه هر کتاب این مجموعه را با شمارگان پنج هزار نسخه و قیمت هفت‌هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها