سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۹
ارزان ترین و گران ترین کتاب خارجی در نمایشگاه كتب كاربردي

دبیر برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب های کاربردی و دانشگاهي، ارزان ترین و گران ترین کتابهای بخش خارجی ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب های کاربردی و دانشگاهی را معرفی کرد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، مهدی عمرانلو به ستاد خبری ششمین نمایشگاه کتاب های کاربردی و دانشگاهی، گفت: ارزان ترین کتاب در نمایشگاه، "بیوشیمی" به زبان انگلیسی از انتشارات «J.A/ PEE» در حوزه پزشکی و گران ترین کتاب، "دایره المعارف" عمومی 81 جلدی از انتشارات «ASTM» است.

وی به بهای این دو کتاب نیز اشاره کرد و اظهارداشت: کتاب بیوشیمی با بهای 600 تومان و دایره المعارف 81 جلدی با بهای چهارده میلیون و یازده هزار و ششصد تومان عرضه شده اند.

عمرانلو با اشاره به جامع بودن این دایره المعارف افزود: این کتاب یکی از برجسته ترین و قابل اعتمادترین دایره المعارف های جهان به صورت استاندارد است.

وی تصریح کرد: این دایره المعارف علم و تکنولوژی، موضوعات مختلفی را چون فنی و مهندسی، عمران، معماری، هنر و ...  شامل می شود.

ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب های کاربردی و دانشگاهی تا 23 آبان ماه ازساعت 9 تا 18 در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها