دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
دورۀ دو جلدی «ترجمه و شرح فصوص الحکم» منتشر شد

ترجمه و شرح فصوص‌الحکم اثر محی‌الدین ابن عربی به قلم علی شالچیان در انتشارات سلوک ما به چاپ رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ترجمه و شرح فصوص‌الحکم اثر محی‌الدین ابن عربی به قلم علی شالچیان در انتشارات سلوک ما به چاپ رسید.

محی الدین است این کتاب را در اواخر عمر خویش نگاشته است و به لحاظ اهمیت ویژه و عمق این کتاب، افراد بسیاری ترجمه و شرحی بر آن نگاشته‌اند. کتابی که در برابر خوانندۀ گرامی است، ترجمه و شرحی مبتنی بر مبانیِ محی‌الدین است و مشتمل بر تحقیقات فراوانی است و کم و بیش اقوال مختلف شارحان فصوص را نیز موارد توجّه و نقد قرار داده است و در موارد فراوانی، نکته‌هایی تحقیقی را به مخاطبان، عرضه کرده است که در شروح دیگر نیست.

شیوۀ نگارش ترجمه و شرح به گونه‌ای است که با قرار دادنِ برخی توضیحات در داخل قلاب هم وفاداری به متن رعایت شده است و هم حجم گسترده‌ای از مطالب در دو جلد، گرد آمده است. در نگارش این اثر، به بیش از ۳۰۰ منبع، استناد شده است.

دورۀ دو جلدی «ترجمه و شرح فصوص الحکم» مجموعاً در ۱۲۴۰ صفحه و با قیمت ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان در انتشارات سلوک ما به چاپ رسیده است. در ابتدای شروع فروش به مدت محدود برای حمایت از دوستداران این کتاب با قیمت ۹۰۰,۰۰۰ هزار تومان همراه با ارسال رایگان برای مخاطبان عرضه خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه کتاب با شماره‌های ۷۷۵۳۴۱۷۵ و ۰۹۳۳۲۴۲۷۵۲۷ تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها