دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
آشنایی با سه برنامه کاربردی ویز، آی گپ و دیوار ios

از بین انواع اپلیکیشن‌های ارائه شده برای سیستم‌عامل ios سه تا از پرکاربردترین آن‌ها شامل ویز فارسی برای ایفون، آی گپ ایفون و دیوار ios است که کاربران برای دانلود و دسترسی به آن‌ها باید به منبعی مطمئن و امن مراجعه کنند.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ در عصر حاضر بیشتر افراد ترجیح می‌دهند بازدیدها و ملاقات‌های حضوری را کاهش داده و عمده‌ی فعالیت‌های خود را به صورت غیرحضوری و از طریق بستر اینترنت پیگیری کنند. انسان امروزی به اندازه‌ای به اپلیکیشن‌های خدماتی گوناگون وابسته است که تصور زندگی بدون وجود آن‌ها تقریباً برای او غیرممکن به نظر می‌رسد. از بین انواع اپلیکیشن‌های ارائه شده برای سیستم‌عامل ios سه تا از پرکاربردترین آن‌ها شامل ویز فارسی برای ایفون، آی گپ ایفون و دیوار ios است که کاربران برای دانلود و دسترسی به آن‌ها باید به منبعی مطمئن و امن مراجعه کنند.

نگاهی به بهترین مسیریاب سخنگو فارسی برای ایفون در اپ استور

یکی از دغدغه‌های تمامی افرادی که در شهرهای شلوغ سکونت دارند، پیدا کردن کوتاه‌ترین و در عین حال خلوت‌ترین مسیر برای رسیدن به مقاصد دلخواه خود در سطح شهر است. علاوه بر این افرادی که به شهرهای مختلف سفر می‌کنند برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی آن به یک نقشه‌ی حرفه‌ای نیاز دارند به همین جهت امکان دانلود ویز برای ایفون رایگان که دقت بسیار بالایی دارد در اختیار کاربران این سیستم‌عامل قرار داده شده است.

بررسی مشخصات و امکانات برنامه ویز برای ایفون

کاربران سیستم‌عامل ios با دانلود ویز فارسی سخنگو که نوعی اپلیکیشن مسیرباب است می‌توانند در کنار اطلاع از وضعیت مسیرها در شهرهای مختلف کشور به امکانات و مشخصات زیر هم دسترسی پیدا کنند:

اطلاع از زمان حدودی رسیدن به مقصد

قابلیت دانلود نقشه برای مناطقی با پوشش ضعیف اینترنت

مشخص کردن وقفه در مسیر

مسیریابی در لحظه با قابلیت مشخص کردن مبدأ، مقصد و محاسبه‌ی فاصله

امکان به اشتراک‌گذاری زمان حدودی رسیدن به مقصد با سایرین

شناسایی نزدیک‌ترین پمپ‌بنزین‌ها در مسیر حرکت

تنظیم صدای سخنگو با انواع گویش‌های دلخواه توسط کاربران

ارسال هشدار در زمان خارج شدن از مسیر پیشنهادی برنامه

اطلاع از موقعیت پلیس‌راه، نقاط حادثه خیز، حوادث جاده‌ای و...

روش دانلود رایگان ویز فارسی

برای دسترسی به امکانات شرح داده شده در بخش قبل و بهترین مسیریاب سخنگو فارسی ویز باید به پلتفرمی مراجعه کنید که ویز فارسی برای ایفون و انواعی از اپلیکیشن‌های کاربردی این سیستم‌عامل را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

آشنایی با نسخه وب آی گپ برای ایفون

در بین انواع پیام‌رسان‌های ایرانی یکی از محبوب‌ترین آن‌ها نسخه تحت وب آی گپ برای ایفون است که با ارائه‌ی امکانات متعدد توانست توجه و نظر مثبت کاربران را به خود اختصاص دهد. این اپلیکیشن دو زبانه که از زبان‌های فارسی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند بر روی سیستم‌عامل ویندوز و لینوکس هم قابل نصب است.

آشنایی با سه برنامه کاربردی ویز، آی گپ و دیوار ios

امکانات و خدمات دانلود مستقیم آی گپ برای ایفون

بعد از دانلود رایگان برنامه آی گپ برای ایفون کاربران به اپلیکیشنی کاربردی دسترسی پیدا می‌کنند که امکان بهره‌مندی از خدمات و مشخصات زیر را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد:

امنیت بالا در ارسال پیام‌ها: در این برنامه برای حفظ حریم شخصی افراد از رمزنگاری ترکیبی AES256 و SSL ۲۰۴۸ استفاده می‌شود تا در زمان ارسال پیام هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه نداشته باشند. علاوه بر این با مراجعه به قسمت Active Season می‌توان جزئیات مرتبط با دستگاه‌هایی را که اکانت شما بر روی آن‌ها فعال است، مشاهده کرد.

ارسال فایل‌های گوناگون با حجم و فرمت دلخواه: بعد از دانلود آی گپ دانشگاه آزاد برای ایفون دیگر نیازی نیست که نگران ارسال فایل‌های مختلف به مخاطبان خود باشید؛ چرا که محدودیتی در زمینه‌ی حجم و فرمت فایل نخواهید داشت.

تماس صوتی و تصویری: یکی از اصلی‌ترین امکانات آی گپ امکان برقرای تماس صوتی و تصویری به صورت P2P است. در این روش سرورهای یک پلتفرم نقشی در جابه‌جایی صدا و تصویر شما ندارند و این مسئله امنیت تماس‌ها را به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد.

رابط کاربری ساده: ساده بودن رابط کاربری آی گپ ایفون باعث شده تا همه بتوانند به راحتی با آن کار کنند و محتواهای گوناگون را به راحتی با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

ساخت گروه و کانال: بعد از دانلود رایگان برنامه آی گپ برای ایفون در کنار ارسال پیام به صورت شخصی می‌توانید گروه‌ها یا کانال‌های دوستانه و کاری بسازید و مطالب موردنظر خود را به صورت همزمان برای دوستان یا همکارانتان ارسال کنید.

لایک و دیسلایک پیام‌ها: یکی دیگر از قابلیت‌های این پیام‌رسان ایرانی امکان لایک یا دیسلایک‌کردن پیام‌های گوناگون است.

فضای ابری بدون محدودیت: بعد از نصب آی گپ یک فضای ابری بدون محدودیت در اختیار شما قرار می‌گیرد که از طریق آن می‌توانید فایل‌های دلخواه خود را بر روی این اپلیکیشن آپلود کرده و هر زمان که نیاز داشتید دانلود کنید.

قابلیت ویرایش پیام: با وجود اینکه گزینه‌ی ویرایش پیام بعد از ارسال در برخی از اپلیکیشن‌ها وجود ندارد؛ در آی گپ می‌توانید به راحتی محتوای ارسالی برای مخاطب را ویرایش کنید.

نحوه دانلود و نصب آی گپ برای ایفون

بعد از دانلود مستقیم آی گپ برای ایفون از اولین و برترین اپ استور ایرانی برای نصب این برنامه کافی است دستورالعمل‌های نمایش داده شده بر روی صفحه را به دقت دنبال کنید تا امکان استفاده از خدمات این پیام‌رسان فوق‌العاده برای شما فراهم شود.

معرفی برنامه دیوار برای ایفون

آشنایی با سه برنامه کاربردی ویز، آی گپ و دیوار ios

کمتر کسی است که با اپلیکیشن دیوار برای ایفون، اولین و بزرگ‌ترین پلتفرم خرید و فروش کالای دست دوم و نو در ایران آشنایی نداشته باشد. این مجموعه که اولین بار فعالیت خود را در سال ۱۳۹۲ آغاز کرد به کاربران اجازه می‌دهد تا بعد از دانلود برنامه دیوار برای آیفون با انتشار آگهی به صورت رایگان در دسته‌های مختلف، کالا و خدمات مورد نظر خود را به متقاضیان عرضه کنند.

آشنایی با امکانات برنامه دیوار نسخه ایفون

با وجود اینکه امکانات کلی که با نصب برنامه دیوار برای ایفون در اختیار کاربران قرار می‌گیرد بر شخصی پوشیده نیست؛ با این حال برای اطلاع دقیق از جزئیاتی که ممکن است از نگاه بعضی از کاربران دور مانده باشد به معرفی آن‌ها در این قسمت پرداخته‌ایم:

امکان گفت‌وگو با شخص آگهی‌دهنده از طریق پیام‌رسان داخلی خود برنامه

بهره‌مندی از پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته با دانلود برنامه دیوار برای ios

مشاهده میزان بازدید آگهی

فروش اجناس یا ارائه‌ی خدمات بدون نیاز به واسطه

قابلیت جستجوی پیشرفته در بین آگهی‌های موجود

امکان ارسال بیشتر از ۱۰۰ هزار آگهی در روز با دانلود دیوار ios

نصب دیوار برای ایفون و استفاده از ویژگی نردبان برای افزایش مشاهده آگهی و فروش

دسته‌بندی آگهی برمبنای موقعیت جغرافیایی و موضوع و...

آموزش دانلود دیوار برای ios به همراه راهنمای نصب

دانلود دیوار ایفون به ساده‌ترین شکل ممکن از طریق بهترین اپ استور ایرانی امکان‌پذیر است. بعد از آن برای نصب دیوار ایفون نیازی نیست کار پیچیده‌ای انجام دهید و صرفاً باید به دنبال کردن دستورالعمل‌های روی صفحه اکتفا کنید.

دانلود ویز، آی گپ و دیوار برای ایفون از طریق اپ استور سیبچه

سیبچه بهترین و مطمئن‌ترین گزینه‌ی پیش روی شما برای دانلود انواع اپلیکیشن‌های کاربردی است. این پلتفرم که اولین اپ استور ایرانی کشور هم محسوب می‌شود امکان نصب ویز، آی گپ و دیوار ایفون را در اختیار تمامی کاربران سیستم‌عامل ios قرار داده است تا بتوانند به راحتی از خدمات و امکانات برنامه‌های دلخواه خود استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها